کمبود محبت

 *احساس میکنم  شب بیداری ها و بی توجه بودن به ظاهر و سلامتیم یه جورایی لجبازی کردن با خودمه...


نشون دادن اینکه از این وضع راضی نیستم ولی من چی میخوام؟

 

- توجه بیشتر پرهام نسبت به خودم ،بیشتر مواقع احساس کمبود دارم در این زمینه...


- احساس تنهایی خاصی میکنم ، در گذشته زیاد  رفت و آمد میکردم  ولی هرچی بیشتر زمان میگذره بیشتر دوست دارم وقتم رو پای کام سپری کنم حالا هرکاری باشه از قبیل فیلم دیدن تا طراحی کردن...


- در این مواقع احساس میکنم هیچ کسی دوستم نداره با اینکه میدونم این احساس واقعی نیستش ولی یه نفر سمج در درونم میخواد این حس رو بهم بقبولونه...


- خوب اینا رو نوشتم که یادم بمونه چقدر احساس کمبود محبت میکنم دی:


- راستی کتاب رویایی رو تپه هم فوق العاده جذابه تازه خوندنش رو تموم کردم...گاهی مثل الان شبیه یه دخترکوچولوی لجباز میشم که براش مهم نیست چه بلایی سر چشماش میاد تا الان بیدار میمونه...


نظرات 3 + ارسال نظر
پرین چهارشنبه 17 شهریور 1389 ساعت 03:01 ب.ظ

فهمیدم اینجایی به روی خودم نیاوردم
به نظرم باید یه کم خودتو بیشتر مشغول کنی مشغول رمان و اینا نه ها، فکرت درگیر باشه مثل درس تا کمتر به کمبودها فکر کنی،

Miss.Silent چهارشنبه 17 شهریور 1389 ساعت 03:43 ب.ظ

D:
من زیاد بود محبت دارم

بهناز شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 02:14 ب.ظ http://http://behnaz2013s.blogfa.com/

فک کنم با هم هم حالت هستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد