تو بردی

 

همیشه وقتی میای نت منتظرم فقط بیای چند خط واسم بنویسی...اما هر از گاهی یادت میره که وبلاگی هست که لحظه شماری میکنه واسه خونده شدن توسط تو...


پرهام از این به بعد آزادت میذارم واسه اومدن به اینجا یا نیومدنت...



نظرات 6 + ارسال نظر
ونوس پنج‌شنبه 25 آذر 1389 ساعت 04:23 ب.ظ http://sadaf555.blogsky.com

سلام
ممنون که به وبلاگ سر زدی
خب این مطلبت خصوصی باید باشه من هم نمی تونم نظری در موردش بدم
موفق باشی

سوسن پنج‌شنبه 25 آذر 1389 ساعت 05:42 ب.ظ


سلام عروس خانوم
خوبی؟
من خبری ازت نگیرم شما هم نمیگیری دیگه! نه؟

درسته تجربه تاهل تو از تجربه من یک سال یبشتره اما جسارتاً به نظرم انتظارت برای خونده شدن به جا نیست. تو بخشی از وجودت رو توی نوشته هات جا میذاری و انتظار داری اون بیاد حسش کنه، ولی مردها اکثراً اهل این جور چیزا نیستند، و این اصلا دلیل بد بودنشون نیست! همسر من گاهی اس ام اس های منو هم خیلی بی دقت و سرسری می خونه( و اینو از جواب اس ام اس میفهمم!) ولی می دونم واسه من بهترین ـه و عملاً ثابت میکنه براش مهمم.
سخت نگیر این چیزا رو، اصلا بحث برد و باخت نیست. وقتی همدیگه رو دوست دارید هر دو بردید، به شرط اینکه تفاوتهای دو جنس رو درک کنید و احترام بگذارید.
همیشه شاد باشی گلم

ملیکا جمعه 26 آذر 1389 ساعت 03:17 ب.ظ http://dely.mihanblog.com

سلام از مطالبت خوشم اومد به من هم سر بزن نظر یادت نره

پرهام جمعه 26 آذر 1389 ساعت 08:32 ب.ظ

سلام

پرهام جمعه 26 آذر 1389 ساعت 08:38 ب.ظ

سلام عزیز دلم
چه عنوان با حالی گذاشتی ها
مگه دعواست عزیزم که برنده یا بازنده داشته باشه ؟
هان

من اعصاب معصاب ندارما
گفته باشم

والا


دوست دارم عزیزم
خانوم جان خیلی سخت نگیر
این طفلی یعضی وقتا فراموشکار رو هم ببخشش
بچس خوب
چه انتظاری داری ازش


طفلی
آخی

دوست دارم عزیزم
فدات قربونت بشم من
جیگرتو

ماه یکشنبه 28 آذر 1389 ساعت 11:06 ب.ظ http://tokhodemani.blogsky.com

خانوم نازنین کامنت بالایی رو دریاب :)

واستون بهترینا رو آرزو می کنم ...

پست قشنگیه :)

:*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد