شوخی و جدی


- گاهی شوخی و جدی پرهام رو اصلا تشخیص نمیدم مثل امروز هنوز نمیدونم شوخی میگفت جدی میگفت

اگه جدی میگفت یعنی....

و اون موقع من باید چه فکرایی کنم...........


*

- این روزا کلمه اعتماد به نفس مدام در حال گذره از ذهنم ...


فرضیه جدیدم اینه :

شاید چون اعتماد به نفسم کمه خیلی مهربونم....قضاوت نمیکنم و سعی میکنم کسی رو ناراحت نکنم...


*

تا عید قرار نیست پرهام رو ببینم...زمان طولانیه...

یادگاران مرگ


در این زمان فک میکنم هیچ وقت از تماشای هری پاتر خسته نمیشم ،امروز دانلود فیلم یادگاران مرگ رو تموم کردم با شوق آماده شدم که ببینم  متوجه شدم فقط قسمت اولش واسه دانلود آماده شده...

2 ساعت بود این فیلم الان ترغیب شدم دوباره برم سروقت کتابش تا یاد آوری بشه واسم.....


دانلود قسمت اول یادگاران مرگ

*

یکی از بدترین و  جالبترین امتحاناتم رو حدود 10 ساعت قبل دادم ...

میگم چرا جالبترین چون 10 صفحه سوال بود

بدترین هم چون تقلبی هم نمیشد کرد چون نمیدونستی کدوم جواب مال کدوم صفحه هستش هرچند جوابا تو خود صفحه باید علامت میزدی...

تازشم کلی سوالا تو جزوه نبود من یکی که اصلا نمیدونم چند میشم هرچند بیشتر بچه ها مثل من امتحان دادن...

یکی از اولین بارهایی میشد که من تا آخر سر جلسه موندم بازم وقت کم اوردم.........

*

ممنونم بخاطر حضور تک تکتون...دوستتون دارم

امیدی به فردا


گاهی فکر میکنی هیچ امیدی نیست واسه اینکه فردا رو ببینی...

*

تو حیاط دانشگاه ماسک زدم یه گوشه ای نشستم و منتظر که رزی کارش رو تموم کنه...همزمان اشک از چشمام در حال سرازیر شدنه

رزی برای لحظه ای میاد سمتم با دلسوزی میگه کاش تو میرفتی ببین از بس هوا سرده داره از چشمات آب میاد...

پوزخند میزنم به آرومی میگم منتظر میمونم...دوباره پر از افکار واهی میشم کاش می..... از این مریضی لعنتی حالم بهم میخوره...


*

با یه جعبه دستمال کاغذی بدست تو اتاق دکتر نشستم اون متعجب بخاطر بدتر شدن حال من وقتی بیشتر متعجب شد که فهمید اون قرص خارجیه هیچ تاثیری رو من نداشته...


*

میرسیم خونه به محضی که از ماشین پیاده میشم با گریه از بابا عذر میخوام که همیشه اذیتش کردم چون همیشه مریضم...

و بعد این تراژدی رو توخونه واسه مامان راه میندازم دراز میکشم مدام نفسای تند تند از راه دهان میکشم...

هر لحظه از ذهنم میگذره باید به پرهام زنگ بزنم هربار یه چیزی مانع میشه

تموم گذشته رو زیر رو میکنم ببینم جایی از گذشته از خدا شاید خواستم پرهام رو به من بده بعد مریضم کنه بعد منو ببره بعد....

یادم نمیاد هیچی به ذهنم نمیاد پس علت این مریضی چی میتونه باشه؟

زمان زیادی میبره که به نفس کشیدنم از طریق دهان نظم بدم آرومتر میشم

تموم وجودم گرمه گرمه چشمام از داغی میسوزن ... 

ولی حالم بهتر شده...

دستم هر از گاهی بین مامان و بابا رد و بدل میشه آرزو میکنم کاش پرهام بود و دستام رو میگرفت که بتونم یه خواب آروم کنم...

*

احساس میکنم یه معجزه اتفاق افتاد که امروز بهترم...خدایا شکرت

اولین بوسه

نیمه شب

به پشتی تکیه داده  پاهاش رو دراز کرده هی انگشتش رو میذاره رو گونه اش...

 و در جواب فقط مبینه که من سرم رو به علامت نفی تکون میدم...

با اصرارای اون در جواب میگم مشخصه اولین بوسه با بوسه من شروع نمیشه

میگه من اگه روم باز بشه شده ها...

باز اصرار میکنه که من برای اولین بار ببوسمش و وقتی با امتناع من روبه رو میشه با ۱۰۰۰ خجالت قرمز شدن گونه ام رو میبوسه

بعد میگه حالا نوبت تو هستش...


وقتی برای اولین بار در اون نیمه شب رویایی لبهاش رو بوسیدم بهم نگاه کردیم زدیم زیر خنده پرسید برای تو حسی داشت؟

و من با ناشی گری تموم گفتم نه

و بوسه های اونشب تکرار شد برای پیدا شدن اون حس ناب ...


میدونی پرهام همیشه آرزوم این بود همه اولین ها با تنها عشقم تجربه کنم که شدنی شدش...

خدیا شکرت


تن بیمار من

از صبح حالم بده ، سرم حسابی سنگینه ، رو پا بند نیستم...

ظهر که بیدار شدم رفتم تو اون یکی اتاق دراز دراز افتادم از بابا مامان خواستم ماساژم بدن...تا شب نتونستم یک کلمه درس بخونم

اونقدر حالم بد بود که چندین بار بخاطر بی عرضگی و جسم بیمارم گریه افتادم...

پرهام باور نمیکرد وقتی میگم بیمارم یعنی عمق فاجعه....

کلی آبمیوه و شربت و میوه میخورم با مامان بابا میرم دکتر

فشارم ۸:۳۰ هستش بعد وصل کردن سرم زدن کلی آمپول تو سرم فشارم به ۹ میرسه....


حالا حالم خوبه....احساس خوبی دارم

شب آخر


از نظر جسمی در بد وضعیتی قرار گرفتم حسابی کوفته و مریض

دیشب خیلی حالم بد بود و هر کار میکردم خوابم نمیبرد...

تا صبح نیمه خواب و نیمه بیدار بودم مدام چشمام باز میشدند...

کابوس های زیادی میدیدم اونقدر چیزی مختلف تو خواب اطرافم بودن که هر از گاهی فکر میکردم اینا کارای بدم هستن که چسبیدن بهم هربار یه خوبی میکنم یه تیکه از این لباسا ازم جدا میشه...

هر از گاهی فکر میکردم شب آخره........


گاهی فکر میکردم با چشم بستن میتونم خیلی چیزا رو سریع به وجود بیارم واسه دیگران و...


و الان اثرات این بیماری تموم وجودم رو در برگرفته

*

یه هفته پر اضطراب رو گذروندم تا دیروز عصر اتفاق افتاد...

*

فردا اولین امتحان هستش و من هنوز هیچی نخوندم...


*

خیلی زود به همگی سر میزنم...دوستتون دارم

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.