دل می سوزانیم


 به طور معجزه آسایی بابا رفت اداره سابقش و تونست گزارش بودجه اش رو بدست بیاره ۷۷ صفحه بود که ۲۰ صفحه از اون رو تایپ کردم یه چند صفحه هم از اینترنت گرفتم چاپ کردم امروز تحویل دفتر آموزش دادم


*

جایی که امتحان میدم سر خیابونش یه نمایشگاه هست با تخفیف ۲۵ تا ۳۵ درصد...بعد از هر امتحان میرم نمایشگاه یه چندتا کتاب میخرم...

این روزا افتادم رو دور آشپزی تا حالا ۸ مدل کتاب آشپزی گرفتم :-"

البته امروز غیر از آشپزی 3 تا کتاب درمورد زندگی زناشویی بهتر خریدم...


*

جمعه بازار عصر رفتم که واسه تولد دوستم کیف خریدم برای خودم یه شلوار و یه دستبند وقت نشد درست حسابی بگردم چون عجله داشتم برای برگشتن...


*

من یه اخلاق بدی که دارم اینه واسه همه دل می سوزونم جدیدا هی به خودم تلقین میکنم خود طرف دل تو سینه داره که برای خودش دل بسوزونه از عواقب کاراشم خبر داره پس دلت واسه خودت بسوزه...

این ترفندم فایده نداره همچنان دل می سوزانیم ...


*


نظرات 6 + ارسال نظر
الهه(جون جون) دوشنبه 4 بهمن 1389 ساعت 09:32 ق.ظ

Miss.Silent دوشنبه 4 بهمن 1389 ساعت 12:10 ب.ظ

متــاسفانه منم این اخلاق بد رو دارم!!!!!!!

اریانا دوشنبه 4 بهمن 1389 ساعت 05:12 ب.ظ http://www.kherse63.blogfa.com

اگه میشد به خودمون بقبولونیم انقدر واسه بقیه دل نسوزونیم که عالی میشد... گاهی کلی حرص میخورم از دست خودم سر این موضوع...
من از اونجا که خیلی کدبانوااام گاهی که هوس آشپزی میکنم میرم سراغ اینترنت... متنوع تر از کتابه

اریانا دوشنبه 4 بهمن 1389 ساعت 05:12 ب.ظ

خصوصی
لینکت کردم عزیز

فیروزه دوشنبه 4 بهمن 1389 ساعت 06:38 ب.ظ http://khasteyedonya.blogsky.com

من خوبم پرتو جون
همیشه دنبال اونچیزی باش که واقعا میخوای
اینجوری خودتم اذیت نمیشی
چطوراتی؟

تینا سه‌شنبه 5 بهمن 1389 ساعت 11:24 ب.ظ http://darone-man.blogsky.com

بری تو سایتِ عاشقانِ رمان هر رمانی که بخوایو میتونی بخونی. من از اونجا خوندمشون.
واسه من خریدنِ کادو تا حالا شیرینی نداشته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد