نزدیکی بیشتر

تو خواب و بیداری تلفنش رو جواب میدم میگه نتم بیا....

میام نت چه لذت خاصی داره چت کردن با او...

پر از دوس داشتنش میشم ،پر از لذت از کل کل کردن با او

وقتی میاد نت نزدیکترمیشم احساس میکنم نزدیکمه


*

واسه تولدش کادو رو انتخاب کردم ولی انتخاب مدلش رو به عهده خودش گذاشتم که میگه اصلا نمیخوام...

یکی بهش بگه من دلم میخواد واست گوشی بگیرم خوب


*

آخرین امتحانمون یکشنبه است....



نظرات 3 + ارسال نظر
nin جمعه 8 بهمن 1389 ساعت 02:12 ب.ظ


انگار هر وسیله ارتباطی یک جور ما رو نزدیک می کنه !

بی پــَــروا جمعه 8 بهمن 1389 ساعت 11:07 ب.ظ http://outrank.blogspot.com/

ممنون از حضورت عزیزم
هر وقت دوست داشتی از طرف من دعوتی

[ بدون نام ] شنبه 9 بهمن 1389 ساعت 02:16 ق.ظ

پرتو جونم چطوری
نمیخوای لینکم کنی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد