استخدام


- دیروز بعد از کلاس زبان، قدم میزدم هر از گاهی سر یه مغازه می ایستادم نگاه میکردم یه اگهی استخدام دیدم رفتم صحبت کردم فردا باید برای مصاحبه برم امیدوارم بتونم اونجا کار کنم...


- خیلی پرخوری کردم تا الان ولی بازم دلم میخواد غذا بخورم....قبل از همخونه شدن خیلی استرس اشپزی داشتم ولی خدارو شکر تا الان غذاهایی که پختم خوب شدن


- کلی تمرین دارم واسه فردا....


- دوستتون دارم

غریب

هر از چند گاهی میام نت و وبلاگارو میخونم و بدون هیچ ردی از خودم میرم

هنوز به این وضعیت عادت نکردم تا یاد خانواده ام می افتم بغض میکنم اشکای بی صدایی که سرازیر میشه

- کلاس زبان میرم و فکر کنم ضعیف ترین دانش اموز منم چون 5 جلسه از بقیه عقبم

- خدا رو شکر پرهام سخت گیر نیست ازادم گذاشته

- داییم دو هفته پیش فوت کرد و من هنوز باور نمیکنم که بینمون نیست ، صداش تو گوشمه ، با فامیل زنداییم رفتم ابادان 5 روز اونجا بودم

- به گفته پرهام دیگه نمیتونه تنها تو خونه بمونه خونه با من خوبه جای خالی من بدجور این 5 روز مشخص بوده

- دلم میخواد اونقدر پول در بیارم که هر چیزی که میخوام بخرم

- چند وقت پیش فکر میکردم باردارم و البته که اولش خیلی ترسیدم بعد دلم میخواست بچه رو بعد که دیدم خبری نیست کلی گریه کردم

- اینجا اصلا کار پیدا نمیشه ، اینجا ادماش میونه ای با تعارف کردن و دلسوزی ندارن...اینجا زمین تا اسمون با جنوب فرق داره


- باید اسپکینگ زبان رو اماده کنم دوستتون دارم خیلی....