پاس

امروز تموم وقتم رو به خوندن اختصاص دادم امتحانم رو خوب دادم از استاد که پرسیدم در مورد امتحانات قبلی گفت زیاد خوب ندادی ببینم چی میشه( منظورش پاس کردن بود)

امیدوارم این ترم هم قبول شدم خیلی دوست دارم برم ترم جدید با همه مشغله هایی که دارم


*

دیشب زودتر تعطیل کردیم خونه رفتیم  با کلی خواهش سریال انتقام رو دیدم بعد رفتم آشپزخونه ماکارونی پختم

در همون حین پرهام هی می اومد سر به سرم میذاشت و من رو می خندوند...

در کل دیشب شب خوبی بود


*

قبل از اینکه من برم سرکار خیلی بحث داشتیم ، بعد از اینکه من رفتم سرکار بازم بحث داشتیم....اما الان که دفتر کنار خودش دارم کمتر دعوا میکنیم....

نمیگم نیست ولی بحثای جدی که داشتیم کمتر شده.... شاید یکی از دلایل کمتر دعوا کردنمون اینه زمان بیشتری هست باهم هستیم...


*

یه حقیقته کسی رو نمیشه از نزدیک شناخت مگه اینکه باهاش زندگی کرد...من پرهام رو تاقبل از عروسی هم نمیشناختم یعنی تا قبل عروسی گویا خیلی در برابر من سکوت میکرده و خود واقعیش رو نشون نمیداده .....

پس  حواستون رو جمع کنید.....


نظرات 3 + ارسال نظر
دو هویج چهارشنبه 24 خرداد 1391 ساعت 08:16 ب.ظ http://www.aminzahra.blogfa.com

آجی دنت وریییییییی
ایشالله که مدرکتو با بهترین نمرات میگیری
تو خیلی باهوشییی من میدونم

در مورد شناخت افراد هم باهات موافقم
حالا بعدا راجع بهش می نویسم تو وبلاگ

من عاچق کارتم
تازه اینکه کنار مهدی هم هستی خیلی توپه

شیما(پلنگ صورتی) شنبه 27 خرداد 1391 ساعت 01:20 ب.ظ

سلام عزیزه دلم

من خیلی به وبت سر میزنم

از حالت با خبرم

پرتو جونم زندگیت خوبه خداروشکر؟؟

میدونی یه حس خاصی در موردت دارم

اینکه احساس میکنم یه خرده مشکل داری

راستش پرتو منم یه مشکل اساسی دارم

کلا دلم گرفته از این زندگی

دوست دارم اگر تونستی با هم درد و دل بکنیم
دلم برات تنگ شده

دوست دارم

سوسن یکشنبه 28 خرداد 1391 ساعت 09:05 ق.ظ


انشالله که قبول میشی خانوم گل
در مورد پرهام هم اکثرا همه همین طورند بعد از عروسی رودروایسی ها دیگه کمتر میشه و متاسفانه گاهی مراعات کردن ها هم کمتر میشه
امیدوارم همیشه از شب و روزهای زندگیت راضی باشی

در ضمن من کشته مرده ی متراژ کردنت هستم! هر چند اختلافشونم زیاد نبودااا 60 و 110 خب فقط یه ذره بد متر کردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد