کاغذشون کن

- دیروز یکی از دانشجوهای محترم اومده به من میگه خانم یه تحقیق تو فلشم هست کاغذش کن!

 در جوابش می گم :من پرینتش کنم؟

 میگه نه یه کاغذ میاره و دوباره میگه کاغذش کن


- دیشب یه بنر در مورد کسب مقام ورزشکاران موی تای درست می کردم، بعد اون عکس تیمیشون ، یکی از پسرا لباس نپوشیده بود، آقاهه گفت نمیشه کاریش کرد، دیگه من یه عکس مشابه اش که بیرون گرفته بود رو اوردم ویرایش کردم گذاشتم بجای اون یکی....

از اولی که من کار می کردم هی این می گفت بسم الله ، یا خدا.... تا آخرش که نتیجه کار رو دیدطفلی شوکه شد که با فتوشاپ چه کارا که میشه کرد


- هفته قبل دوشنبه ، دوتا بروشور( در اصل 4 تا ، برای دو تا مدرسه بود) طراحی کردم، مشاورش اومد برد هیچ ایرادی هم نگرفت ، چهارشنبه اومد گفت نام واحد مشاوره رو آخر بروشور بزنید گفتم چشم....

شنبه اومد پرینتای درست رو دوباره گرفت ، یکشنبه برد به مدرسه نشون داد و گفتند باید بروشور تا اخر نوشته بشه بازم گفتم چشم ، بعد از ویرایش چند ساعتی، و پرینت دوباره تماس گرفته دیشب،میگه  نوشته ها غلط ویرایشی داره ، باز درستشون کردم حالا باز زنگ زده انگار بعضی کلمات را شما درست نوشتید حالا که چک می کنم...

یکی نیست بگه من وقتی اولین بار پرینت گرفتم شما وظیفه دارید بخونید نه اینکه بعد از 20 بار پرینت ، هر روز تغییر بدم............


- کمر دردم به طرز فجیعی  بیشتر شده، شبا که دراز می کشم خوبم....


- دیروز مامان پرهام، 3تا عکسای آتلیه ای پرهام ، با لوح تقدیراش رو اورد داد به پرهام ، بهش میگم چرا اورده میگه گفته شاید بندازمشون بیرون 

من کلی سر به سر پرهام گذاشتم، و به طور عجیبی مثبت فکر می کنم بخاطر این عکسا رو اورده که چند ماه پیش من میخواستم اسکنشون کنم که برای خودمم چاپ کنم، حتما همینجوره دیگه


- خیلی دوستتون دارم، خیلی زیاد

نظرات 2 + ارسال نظر
مهرگل دوشنبه 17 مهر 1391 ساعت 02:00 ب.ظ

کاغذشون کن! اینا کجا زندگی میکنند ایا؟؟
می بینم که مادرشوهر داره یواش یواش نرم میشه

آستاره سه‌شنبه 18 مهر 1391 ساعت 01:15 ب.ظ http://astare.blogfa.com

سلام خانوووووووم. حال شما؟ کله ی من کمی بهتر شده.. ممنون از لطف شما.
امیدوارم همیشه بهت خوش بگذره. همیشه کلی آدم های خوب خوب نگران حالت باشن و البته شما خوب باشی ها فقط اطرافیانت انقدر دوست داشته باشن که برات نگران بشن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد