پنج شنبه بد

پنج شنبه وقتی برگشتم خونه دیدم خونریزی دارم، خونه رو سر گذاشته بودم از گریه، با پرهام رفتیم بیمارستان یه لحظه اشکم بند نمی شد...همش بهش میگفتم اگه بچم چیزیش شده باشه نمی مونم برمی گردم... 

بعد از چند ساعت معطلی دلهره ، دیدگان اشک آلود سونو دادم جنین وجود داره ولی هنوز قلبش تشکیل نشده... 

۴ تا آمپول نوشت که آخریش رو ۶ صبح امروز زدم ولی همچنان لکه بینی ادامه داره ... 

مغازه رو کامل تعطیل کردم الانم بخاطر یه کاری اینجام... 

برام دعا کنید  که سالم و سلامت ۹ ماه تو وجودم زندگی کنه بعد از اون قدم بذاره تو دنیای زمینی ها... 

  

فاقد کیسه زرد و پلی فتال هم هست ، ۲ هفته دیگه هم باید سونو بدم... 

امروز می رم دکتر خودم....

 

نظرات 10 + ارسال نظر
ازاده شنبه 14 بهمن 1391 ساعت 12:11 ب.ظ

وای ابجی نگرانم. تو رو خدا خبر بده زود زود. تو رو خدا

مهرگل شنبه 14 بهمن 1391 ساعت 12:35 ب.ظ

انشالله که چیزی نیست، بد به دلت راه نده
اینقدر هم کولی بازی درنیار بر میگردم بر میگردم مگه خونه خاله س

فرزانه شنبه 14 بهمن 1391 ساعت 01:34 ب.ظ

حتما خوب مراقب خودت نبودی مهندسه جون
توی این دوران باید خیلی مراقب باشییییییی خیلیییییی
ایشالا که نی نی سالم و سلامت به دنیا بیاد
سعی کن زیاد تحرک نداشته باشی :)
دوستای قدیمی من الان اکثرشون دارن نی نی دار میشن
دوس دارم تو هم نی نی ت سلامت باشه
راستی کیسه زرد چیه ؟
راستی اینجا چند بار دیگه سر زده بودم اما نمیدونم چرا نکامنتیدم
از بس که تنبلم تو کاممنت نوشتن

شیما(پلنگ صورتی) شنبه 14 بهمن 1391 ساعت 02:28 ب.ظ http://http://shimafarid.blogfa.com/

واااااااااااااااای باورم نمیشه
نظر به این که اصلا تحویلم نمیگری چند وقتی بود نیمده بودم وبت و الان که فهمیدم باراداری خیلی خوشحاااااااااال شدم

الهی قربونش برم
مبااااااااااااااااارکه

susan شنبه 14 بهمن 1391 ساعت 05:45 ب.ظ

الهی انشالله که طوری نیست عزیزم
من در طی این 8 ماهی که گذروندم بارها لکه بینی داشتم
اولین سونویی که رفتم هفته 7 بود.برای تو هنوز خیلی زوده که قلبش بزنه. همون هفته 7 گفت جنین هست قلبش میزنه ولی نامنظم! دکتر که رفتم گفت احتمال موندنش 50 50 هست یا منظم میشه یا وای میسه قلبش!
منم خیلی روزهای بدی رو گذروندم اونموقع.دو هفته بعدش یعنی هفته 9 که رفتم قلبش منظم میزد
سونو هم خیلی مهمه ها که معتبر و خوب باشه. هر جایی نرو.
اگه قابل باشم برات دعا میکنم عزیزم

نارنجدونه شنبه 14 بهمن 1391 ساعت 06:47 ب.ظ

وای عزیززززم نگران نباش اینا کار رو بدتر میکنه فلفل بانو رو میشناسی اون میگفت که لکه بینی جدیدن تو مادرای باردار زیاد خطرناک نیست و خیلی شایع شده

آروم باش با همسرت بد رفتاری میکنه انرژی منفیش هم به تو میرسه هم به اون اینطوری حالت بد میشه فراموش نکن استرس عامل خیلی از اختلالات هستش
باید آروم باشی اون بچه هم بچه ی توئه هم همسرت بس هر دوتون سهم دارین توش سعی کن از خوشی های کوچیکت لذت ببری این طوری به آرامش میرسی عزیزم

توکل به خدا خودش داده خودشم مراقبش خواهد بود

mrs. havij یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 02:19 ق.ظ http://aminzahra.blogfa.com

سلام گلم خوبی؟
عزیزم اصلا افکار منفی نداشته باش به این سونوگرافی ها هم اعتماد نکن و اگر مقدور ِ یه دکتر بهتر برو
خیلی خوب غذا بخور که جفت تقویت بشه ... آجی جون نگران نباش به هیچ وجه استرس نداشته باش خود استرس واقعا برای بارداری زهره
البته من اینارو این ور اونور خوندم خودم در این زمینه هیچ تجربه ای ندارم
توکلت هم به خدا باشه
دوستت دارم
بوس واسه تو و نینی

mrs. havij دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 04:25 ق.ظ http://aminzahra.blogfa.com

کجایی عزیزم؟
خوبی؟
همه چی خوب پیش میره انشالله؟ :*

آستاره دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 12:18 ب.ظ http://astare.blogfa.com

سلام عزیزم. پرتو جونم؟ نگران نباش عزیزم. انشالله که هم خودت هم بچه ی نازنینت سلامت باشید. نگران نباش عزیزم.

زیتون چهارشنبه 18 بهمن 1391 ساعت 01:03 ب.ظ http://zatun.blogsky.com

سلام
غذاهای حاوی ویتامین ب زیادبخور بخصوص ب ۱۲محافظ جنین است ب دربدن ذخیره نیست هرروز باید بخوری
یکشب کباب برگ بخور با گوشت گوسفندنر
یکروز تخم مرغ محلی بخور
یک روز عسل ژل رویال بخور
یکشب شیرمحلی بخور با خرما
دوباره تکرارکن چون ب ۱۲درغذاهای حیوانی است مثلا کره محلی با تخم مرغ یا با عسل بخور صبحانه
درصفحات وبلاکم پرییت کن
انقدرغذای مقوی بخور که ادرارت هیچ موقع مثل اب بی رنگ نباشد این نشانه خون سازی وسلامتی است
سبزی خوردن با غذا ترک نشه
ترشی فقط لیموترش با شربت عسل مخلوط کن بخور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد