نمیخوام باور کنم


شنبه رفتم دکتر، یه جورایی کلی نا امیدی و انرژی منفی بهم تزریق کرد گفت تو برگ سونو ننوشته که جنین تشکیل شده... در صورتی که دکتری که سونو انجام داد گفت قلبش تشکیل نشده ...یعنی جنین هست...


گفت فاصله سنی بین سونو و سنی که دکتر گفته زیاده 20 روز و ممکنه حاملگی پرخطر باشه...

2 تا آمپول خارجی داد که یکی همون شنبه زدم و یکی دیگه واسه هفته بعد...


گفت 2 هفته دیگه سونو انجام بده بیاد...


تو نی نی سایت در مورد کیسه زرد و.... پرسیده بودم کیسه زرد باید با جنین تشکیل بشه و اینکه تا به الان تشکیل نشده خطرناکه و احتمال حاملگی پوچ می ره ( احساس بدی هستش بعد از اون همه خوشحالی کردن و جیغ زدن و جار زدن اینجوری بلاتکلیف باشم اونم تا 2 هفته دیگه)


نمی خوام باور کنم چنین اتفاقی افتاده و قراره بدتر از اینم بشه...فقط برام دعا کنید تشکیل بشه حس مادر بودن رو بتونم الان تجربه کنم نه اینکه 6ماه تا 1 سال دیگه بعد از این اتفاق باید صبر کنم دوباره اقدام کنم فکر کردن بهشم وحشتناکه...


==> امروز اومدم دفتر چون یه نیرو گرفتم اومدم بهش کارای دفتر رو یاد بدم...

==> برام خیلی دعا کنید....

نظرات 13 + ارسال نظر
ساغر دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 11:10 ق.ظ

عزیزم اینقد نگران نباش... هرچی خیر و صلاح باشه اتفاق میفته... آرزو می کنم همه چی خوب بشه... نگران بودن و اضطراب اثره بدی داره ها...

زیتون دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 01:35 ب.ظ http://zatun.blogsky.com

یکی ازعلل سلامت جنین کمبود نداشتن ویتامین ب بدن مادراست
ب دربدن ذخیره نیست هرروزباید بخوری
یکشب کباب برگ گوشت گوسفندبخور
یک صبح تخم مرغ محلی
یک شب شیرمحلی با خرما
یک صبح کره محلی باعسل
دوباره مجدداین رادوره کن
عسل ژل رویال هم ب ۱۲دارد ازعطاری ها بخر
خرما هرروز بخور چون ویتامین زیاد واملاح معدنی کافی دارد هرروز حداقل ۳عدد
اگرنکاتی که من می نویسم اعتقادنداری درنت سرچ کن وروش درست تغذیه را بدست اور
این خبرعلمی رامن روی ۲تا ازفامیل ها پژوهش کردم یکی رعایت کرد بچه اش سالم است الان سه سالش است یکی نکردسقط کرد مرحله بعد رعایت کرد شکرخداسالم است

مهرگل دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 01:51 ب.ظ

توکلت به خدا باشه
هر چی صلاح باشه همون میشه
ارامش خودتو حفظ کن، استرس زیاد برات خوب نیست

ترمه سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 01:46 ق.ظ http://chatresefeid.blogfa.com/

آبجی جون این حرف شاید الان برات تلخ به نظر برسه
اما بزار هر چی خیره همون بشه

زهرا سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 05:47 ق.ظ

الهی فدات شم نگران نباش! دنیا که به آخر نرسیده تازه هنوز که هیچی معلوم نیست
زنگت میزنم :********

آیدا چهارشنبه 18 بهمن 1391 ساعت 10:08 ب.ظ http://1002shab.blogfa.com/

حتمن دعا می کنم. بی خبرمون نذار.

sara پنج‌شنبه 19 بهمن 1391 ساعت 01:58 ب.ظ

سلام عزیزم
نگران نباش توکل کن به خدا، اگه نی نی در کار بود که هیچ اگرم نبود مطمئن باش بی حکمت نخواهد بود.
به این فکر می کنم که آدما چقد با هم فرق میکنن! من وقتی تو خواب بچه می دیدم وقتی بیدار میشدم خدا رو شکر می کردم که فقط یه خواب بوده! ولی واسه تو آرزو می کنم تو بیداری لمس اش کنی... این خیلی خوبه که می خوای مامان بشی و آمادگی اش رو داری. منتظر خبرهای خوشیم...

نارنجدونه شنبه 21 بهمن 1391 ساعت 09:33 ق.ظ

محدثه چی شد دختر نگرانتم ؟ نینی خوبه؟ خودت خوبی
تو رو خدا خودت رو اذیت نکنی یه وقت

گلابتون بانو شنبه 21 بهمن 1391 ساعت 06:39 ب.ظ http://golabatoonbanoo.blogsky.com/

خبر بارداریت رو که خوندم خیلی خوشحال شدم ولی الان نمی دونم چی بگم؟ امیدوارم هر چی که خیر و صلاحته بشه.

عسلی و آقای همسر یکشنبه 22 بهمن 1391 ساعت 01:03 ب.ظ

عزیزمممممم
ایشالا مامان شدن رو خیلی زود تجربه کنی
این روزا خیلی مراقب خودت باش .. یکی از بچه های وبلاگی هم کلی خونریزی داشت و دکتر هم احتمال بارداری پرخطر داده بود اما الان خدا رو شکر حال خودش و جنینش عالیه و توی ماه آخره
خلاصه اینکه نگران نباش ...
کاش برای سونو میرفتی اصفهان .. هرچی باشه مهارتشون بیشتره

asal یکشنبه 22 بهمن 1391 ساعت 05:24 ب.ظ http://zendegiyeasal.blogfa.com

شاد و پیروز باشی....
وبلاگ زیبایی داری ...خوش حال میشم با هم تبادل لینک کنیم
نگران نباش عزیزم...توکل به خدا

mrs. havij دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت 03:31 ق.ظ

تولدت مبارک عزیزم :*

آیدا دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت 12:08 ب.ظ http://1002shab.blogfa.com/

کجایی؟ چی شد؟خوبی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد