توفیق اجباری


- توفیق اجباری که این روزا نصیب تموم خانواده های جنوبی شده کنار هم بودن تمومی اعضای خانواده هستش موقع خوابیدن که تو حیاط یا پارک....


خیلی دوس داشتم الان اونجا بودم  پیش خانواده ام، دیشب خاله و شوهرخاله هم شب خونه ما موندن بهتره بگم تو حیاط خوابیدن تا صبح...

و مهمون پس لرزه های 2 و 3 ریشتری بودن...


- گفتم که از وقتی مامانینا رفتن شبا غذا می پزم برای فردا و چه حس خوبیه که می دونم ناهار آماده است...


- چهارشنبه و پنجشنبه یه سریال دانلود کردم به اسم NEW GIRL خیلی قشنگه هر قسمتش 20 دقیقه است و من فک کنم تا الا 12 قسمتش رو دیدم پیشنهاد می کنم حتما ببینید...


- دیروز از صبح که بیدار شدیم دوتایی مشغول کار کردن بودیم

من لوبیا- نخود- باقلا ها رو پاک کردم، و گذاشتم رو گاز که بپزن ،  خورشت بادنجان و گوشت برای ناهار پختم

نخودا خیلی دور پختن، با آسیاب و مخلوط کن امتحان نکردم فایده نداشت در نتیجه چرخ گوشت رو اوردیم رو کار اونم ساعت 1 شب  چرخشون کردیم و چون اولین بارمون بود نخود چرخ می کردیم لباسامون رو حسابی کثیف کردیم..


- یه فن تو آشپزخونه کار گذاشت و بعد بخار شور رو اورد چربی های آشپزخونه رو تمیز کرد و منم این وسط کمک می کردم...

لباسا رو شستیم که مانتوهای من بجای تمیز شدن حسابی کثیف شدن بخاطر پودر ماشین لباسشویی...


- یه چیز عجیب غریب که بعد از سقط  عادت های زنانگی از 22 اسفند به این ور 3 دفعه برای من اتفاق افتاده که امروز یا فردا باید برم دکتر...


- از اون شب کذایی به بعد از خانواده پرهام خبری ندارم...


نظرات 3 + ارسال نظر
آمارین شنبه 24 فروردین 1392 ساعت 12:58 ب.ظ http://amarin.blogfa.com

الهی بگردم. اینجور وقتا ادم دلش پیش خونواده شه همیشه. خدا از بلا دورشون کنه
مگه چی میخواستی درست کنی؟
هیچوقت مانتو رو با پودر نشور. من توی ماشین وقتی مانتو میندازم مشکین تاژ میریزم. پودر کلن لباسای مشکلی رو خراب میکنه.

فلال

*
یه لیوان و نصفی مشکین تاژ + یه لیوان نصفی پودر

میس آوریل شنبه 24 فروردین 1392 ساعت 08:52 ب.ظ http://miss-april.blogfa.com

دقیقا پارسال همین موقع اینجا هم زلزله میومد همه ریخته بودن تو چادر
خیلی طول کشید
اینا احتمالا زلزله نباشه و یه چیز دیگه باشه!!!
چون پارسال همین موقع واسه ما اتفاق افتاد

نارنجدونه دوشنبه 26 فروردین 1392 ساعت 04:55 ب.ظ

وای محدثه جان میخواستم بهت اس بدم اما اصلا نشد منم اون برنامه رو دارم چقد پس لرزه داشت دلم همش تو بوشهر بود باور نمیکنی همشم یاد تو .... خدا رو شکر که خانوادت خوبن

بمیرم برای دله اونایی که زیر آوار موندن :(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد