کادو


- یکی از دوستام ، یه مدل رومیزی یادم داده که با کریستال میشه درست کرد، 2 روزه من عجیب درگیر این رومیزی هستم اینقدم ناز شده با کریستالای کوچیک مکعبی به رنگ سفید و قهوه ای روشن


تصمیم دارم عکسش رو بذارم به محضی که تکمیل بشه


- دیروز واسه مادر شوهری سبزی خرد کن دستی خریدم 23 تومن...تو اینترنت که سرچ زدم همون رو زده 39 ...

امیدوارم این رو استفاده کنه...کشف شد از هدیه های پارسال یکی از اون سینی های سیلور رو هدیه داده بوده...


- من همیشه هدیه هایی که برای مامان خودم و مادرشوهری میگرم فرق می کنه یکی از دلیلاش بحث سلیقه ای هستش...

و البته الان واسه مامانم کادو نمی خرم چون هنوز معلوم نیست کی همدیگرو می بینیم...


- دیروز پرهام یه تبلت اورد گفت واسه روز زن... که قبول نکردم ( از شرکتشون اورده بود) بهش گفتم فعلا نیازای مالی بیشتری داریم ...


- این جملکم عجیب اعتیاد آوره...


نظرات 3 + ارسال نظر
مهرگل سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 11:14 ق.ظ

افرین!
تکمیل شد به ما هم یاد بده
پارسال ما هم برای مادرشوهری یک قواره چادر خونگی خریدیم، 20 تومن اون موقع برای ما زیاد بود خب چون همسری حقوقی نداشت بعد کشف شد که هدیه داده به عروس دخترش، منم علنا ناراحتیمو به همسری بیان کردم!
برای مامانم پولشو می فرستم معمولا که هر چی خودش دلش خواست بخره
کلا هدیه خریدن سخته! البته خوشمم نمیاد ادم به چیزای گرون به چشم هدیه نگاه کنه، هدیه بعد معنویش مهمتره تا بعد مادیش

آمارین پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1392 ساعت 11:40 ق.ظ http://amarin.blogfa.com

خصوصیه؟

نارنجدونه دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 ساعت 06:15 ق.ظ

از اینا که با نخ نایلونی میدوزن به هم/؟؟؟

وای جملک رو نگو همسر معتادشه فجیع

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد