خوراک هر روزه


- 3سری کارت عروسی دیگه رسیده و هنوزی خبری از شیشه های جدید نیست...

-

دیروز ساعت 9 صبح زنگ زدم خونه مادر پرهام ، که بگم ناهار نپزن من قلیه ماهی دارم می پزم برای اونا هم میارم که گفت خودم ماهی در اوردم سرخ کنم...


و بدجور زد تو ذوقم پرهام همش می گفت خوبت شد بهت گفتم زنگ نزن


- دیروز عصرم میخواستیم بریم اونور که تا پاشدم آماده بشم پرهام گفت بیای اونجا یک کلمه باهات حرف نمی زنه ها بعد که برگشتی نیای غر بزنی ناراحت باشیا...

دیگه من نرفتم فقط تو یه کاسه کوچیک یه خورده پسته و شکلات با مغز فندق و نارگیل براش ریختم که پرهام ببره...گویا مهمان داشت چون پرهامم زود برگشت خونه...



- ماشینمون خرداد در میاد 3 میلیون خورده ای پول کم داریم :( من یکی که دیگه روم نمیشه از مامانمینا پول قرض بگیرم چون هنوز 3 میلیون از پولاشون رو ندادیم...

شدیداً دنبال وام هستیم...


- وسایل چرم دوزی رو خریدم در حال یاد گرفتن کیف پول هستم...


- این پرهام عجیب عاشق دمپخته ، من چیکار باید کنم؟ تو 7 روز هفته انتظار داره دمپخت بخوره...


نظرات 5 + ارسال نظر
آمارین شنبه 28 اردیبهشت 1392 ساعت 02:25 ب.ظ http://amarin.blogfa.com

ایشالله تا اون موقه سفارش خوب میگیری پول ماشین جور میشه
چرم دوزی! باریکلا
وای منم عاشققققق دمپختم. با ماش و گوشت گوسفند که پخته میشه

نارنجدونه شنبه 28 اردیبهشت 1392 ساعت 04:37 ب.ظ

خخخ پس باید بیاد بشینه دم دل شوهره من اونم دمپخت دوست داره چه دمپختی میپزی حالا؟

وای چقدر بد
محدثه بیکاری نرو خیلی کارش زشت بود نمیخوام بیشتر ناراحتت کنم یا تشویق به بد بودنت کنم اما رفتارش زشت بود نباید عزت نفست رو ببری زیر سوال :|

ترمه یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 ساعت 03:08 ب.ظ

فک کنم بانک ملی یه وام میده به نام وام ژاله
4 میلیونه و سودش هم خیلی بهتر از وام های دیگه هست ماهیانه هم 150 بیتشر نیست
یه تحقیقی بکن
یه ضامن هم بیشتر نمی خواد!

گلابتون بانو دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 ساعت 12:48 ب.ظ http://golabatoonbanoo.blogsky.com/

آخ جون قلیه ماهی! من یه بار فقط خوردم ولی عاشقش شدم!
دمپختک هم خوبه. ولی نه برای هر روز!

دختر بهانه گیر دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 ساعت 06:00 ب.ظ

آجی
غذا درست کردن و تنقلات دادن کار تو نیست و اگه لطفی باشه اون مادر شوهرت هست که باید به تو بکنه که نمی کنه.
تو چرا اینقد اصرار داری مجبت کنی اونم وقتی هر بار یه جوری غرورت رو جریحه دار می کنن ؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد