رئیس بانک


- چهارشنبه برای پرداخت یه فیش به بانک رفتم، به خودم گفتم تا اینجا اومدم یه سرم برم پیش رئیس در مورد وام بپرسم

پرسیدم وام می دید رو پروانه کسب و گفت اره مغازه تون کجاست...؟

یکی از کارت ویزیتام دادم، قرار شد من حساب باز کنم بعد از 3 ماه بهم وام بدن...


- شنبه تلفن دفتر که زنگ خورد رئیس بانک بودشگفت قرار بود برای افتتاح حساب بیاین نیومدین....

منم گفتم میخواستم امروز بیام...

ظهر تهمینه رو گذاشتم تو مغازه (قبلشم به پرهام گفتم) رفتم مدارکم کامل نبود باید شناسنامم هم همراه خودم می بردم رفتم پیش رئیس و بهش گفتم گفت حالا بده من استعلام رو بگیرم که فردا زیاد وقتت گرفته نشه، تو استعلام مشخصات کامل می خواست که منم شماره موبایل خودمم دادم که ثبت کرد...

پرسید همسرتون هم تو مغازه شما کار می کنه گفتم نه ، و مشخصات شرکت پرهام رو دادم که می شناخت گفت اینجا حساب داره

(بخاطر کارای شبکه بیشتر بانکها شرکت پرهام رو می شناسن)

گفت حداقل 10 میلیون بهتون می دیم


دفتر که رسیدم یه شماره رو گوشیم زنگ خورد که تا می خواستم جواب بدم  گوشیم خاموش شد...


تلفن دفتر زنگ خورد، دوباره آقای رئیس بود و گفت من بودم که زنگ زدم رو گوشیتون ، گفتم شماره من رو داشته باشید که اگه کاری داشتید تماس بگیرید...


ماتم برد تشکر کردم سریع قطع کردم....به پرهام زنگ زدم گفتم بی خیال وام شدم، رفتار رئیس بانک عجیب می زنه



نظرات 4 + ارسال نظر
گلابتون بانو دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 12:00 ق.ظ http://golabatoonbanoo.blogsky.com/

به نظر منم عجیبه!

مهرگل دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 11:17 ق.ظ

هاها عاشقت شده مهندسه

ساغر چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 06:16 ب.ظ

سلام می خواستم اگه واستون امکان داره یه کوچولو راهنمایی کنید منو... میدونید منم یه جورایی خدمات کامپیوتری دارم ولی زیاد کاره خاصی انجام نمیدم... یعنی بیشتر کارم تحقیق و تایپ و پایان نامه است... میشه راهنمایی کنید چه کارایِ دیگه میشه انجام داد و چقدی سرمایه و وسائل میخواد... یه دنیا ممنون میشم اگه راهنماییم کنید...

سلام عزیزم

من دفتر فنی دارم...
کارای دانشجویی از قبیل تایپ + کپی + پرینت و.....
پوشه و تلق و....


کارای دیگه:
طراحی کارت پستال و رتوش تصاویر... چاپ عکس رو شاسی و...
کارت عروسی+ کارت تولد+ کارت پستال

نارنجدونه جمعه 10 خرداد 1392 ساعت 02:38 ق.ظ

خدا لعنتش کنه حالم بد شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد