سرخوش


- سرخوش میشی وقتی دوستت میاد میگه اونروز همکارم که اومد دفترت از تو خیلی خوشش اومده دلش می خواد دوباره تو رو ببینه ...دوست داری با ما بیای پارک ----


- از اول هفته برای امروز برنامه ریزی کردم  چون بعد از ظهرش خونه هستم می تونم کیف بدوزم... (همین الانم که دارم ذوق می کنم یادم هست که کلی کار خونه هست باید انجام بدم بعد)


- خیلی حرف دارم واسه گفتنش ، اما نمی دونم چجوری باید بگم...


- ساغر جوان ، جواب کامنتت رو تو کامنت پست قبلی دادم

نظرات 2 + ارسال نظر
سارا پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 10:57 ق.ظ http://haleman.blogsky.com

خواهشا چند نمونه از کارت پستال ها و کیف هایی که درست میکنی عکسشو بذار

تو این هفته حتما می ذارم عزیزم

ساغر پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 10:59 ق.ظ

مرسی... ولی توضیح کافی نبودا... من واسه کارت تولد و اینا و دیگه واسه ی طراحیشون باید چیکار کنم؟

با برنامه فتوشاپ آشنایی داری؟
کارت دعوت تولد چند نمونه داریم که از این چند نمونه یکیش طراحیش اختصاصی هستش

مثلا عکس بچه رو میارن و تو با فتوشاپ براشون طراحی می کنی با متن بعد دو نمونه چاپ داری

یا می بری عکاسی ( بزرگترین عکاسی شهرتون) اونجا واست همکاری رو سایز دلخواه چاپ می کنه با پاکت به خانواده ها می دی

یا رو مقوا عروسی اگه پرینتر رنگی داشته باشی چاپ میزنی و به صورت کارت پستال تا می کنی ( من پرینتر خودم خرابه هنوزم نگرفتم)

*
حالا بعدا عکسایی تولد با متناشون رو برات می ذارم ببینی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد