دعا کنید لطفاً


- پرهام الان تو راه بو+شهر هست و من اینجام...


- دیروز خبردار شدیم پسرخاله برای پرهام یه کار پیدا کرده البته گزینش داره و من در حال حاضر  نیاز به کلی دعا و انرژی مثبت دارم...

هنوز به خودم اجازه خوشحالی کردن رو ندادم  ولی با تموم وجودم از ته قلبم میخوام که این کار رو بتونه بدست بیاره و برگردم پیش خانواده ام...


- خیلی دلم میخواست با پرهام می رفتم بوشهر اما به دلیل قبول

- سفارش کارت عروسی دوست پرهام (طراحیش آماده شد فقط چاپ مونده)

- سفارش کارت ویزیت موبایل ---- ( قرار بوده امروز دستم برسه و به مشتری بدم)

- سفارش کارت ویزیت مزون ----(طراحیش آماده شد فقط چاپ مونده)

- سفارش کارت ویزیت کتاب فروشی

- سفارش کارت عروسی2   (طراحیش آماده شد فقط چاپ مونده)

-  تایپ پروپزال (تایپیستم تایپش رو امروز اورد و تحویل واسه فرداست)

- تایپ تجربیات

- آماده کردن تجربیات یک خانم معلم

- آماده کردن پایان نامه اشتغال زنان

 و....

نتونستم با پرهام برم، و الان دلم اونجاست، امروز چنددقیقه قبل از 6 بیدار شدم شروع کردم به کیف دوختن برای مامانم...(دو مدل کیف فرستادم انتخاب کنه ، اون قهوه ایه تو پست قبل و یکی دیگه که امروز دوختم)

مهره های مکعبی کریستال  قرمز و سفید خریدم که رومیزی براش درست کنم با اینکه صبح همش درگیرش بودم از بس استرس داشتم که نرسم و اینقدر نخ ماهیگیری پیچ در پیچ می شد که نتونستم تا قبل از ساعت 3 آماده کنم و بدم دست پرهام ببره...

دلم میخواست خیلی چیزا بخرم و بفرستم ولی وقت نشد...


*

بچه ها لطفاً دعا کنید بشه ، حتی فکر اینکه این کار رو بدست اورده غرق رویا میشم...



نظرات 5 + ارسال نظر
مهرگل یکشنبه 19 خرداد 1392 ساعت 06:45 ب.ظ

درست میشه انشالله
ما که نتونستیم شوهرو راضی کنیم از بابا و مامانش دل بکنه انشالله تو بتونی

آیدا یکشنبه 19 خرداد 1392 ساعت 07:50 ب.ظ http://1002shab.blogfa.com/

ایشالا که هر چی خیرت بشه.

عسلی و آقای همسر یکشنبه 19 خرداد 1392 ساعت 11:09 ب.ظ

عزیزم ایشالا شرایط همونطوری که دوس داری پیش بره

ممنون از اینکه شماره ات رو بهم دادی .. اومدم حتما بهت میزنگمممم

روزهات نارنجی

شادباشی

نارنجدونه دوشنبه 20 خرداد 1392 ساعت 09:35 ق.ظ

توکل بر خدا الهی که بشه و خیریتتون تو این کار باشه

گلابتون بانو دوشنبه 20 خرداد 1392 ساعت 02:47 ب.ظ http://golabatoonbanoo.blogsky.com/

انشاالله هر چی خیره پیش بیاد.
تو خیلی هنرمندی. از کیفت خیلی خوشم اومد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد