اجابت دعا

دیروز بعد از ظهر اینقدر پاهام درد می کرد که موندم خونه و طبق معمول بجای استراحت کردن شروع کردم تمیزکاری کردن...

چندبار هم خونه مادرشوهری تماس گرفتم که جواب نداد...

تا شب ساعت 21 بود که دختر همسایه روبروییمون (فائزه) اومد پیشم گفت مادرشوهر با مامان و اجیم رفتن ستاد و منم تنها بودم اومدم این ور...

ساعت 23 هم سفره کشیدم همزمان سه نفر دیگه رسیدن با اصرار اومدن بالا تا ساعت 12 پیشم بودن مدام به مادرشوهری می گفتن میدونستی عروس هنرمند گرفتی و اون می خندید


- خیلی تغییر کرده ، دیشب شام خونمون خورد، میوه چیزای دیگه هم امتحان کرد


*

دوباره برای خوابیدن رفتم اونور، پرهامم ساعت 5/30 صبح رسید اومد دم در حیاط دنبالم رفتیم خونه


خیلی بیشتر از قبل دوستش دارم ، چون اونقدر بهم اهمیت میده که بخاطر من پا شد تنهایی رفت اونجا، دیشبم قبل از اینکه برسه باهم حرف می زدیم میگفت من اگه اینجا (منظورش شهر خودشه) بمونم با فلانی میلیاردر می شم ولی بخاطر تو و اذیت شدنات تصمیم به رفتن گرفتم


دعا کنید که بشه، تموم وجودم پر از امیده ، الان امیدوارم که بشه و فعلا 50 50 است قراره هفته دیگه واسه مصاحبه بهش خبر بدن 


بچه ها دعایی سراغ ندارید که برای اجابت خواسته ها خیلی موثر باشه؟



نظرات 6 + ارسال نظر
الهه چهارشنبه 22 خرداد 1392 ساعت 03:09 ب.ظ http://man-va-va.persianblog.ir

ان شالله که میشه نگران نباش
من برای خواسته هام معمولاً 1240 تسبیح یا 124000 صلوات نذر میکنم برای قبرستان بقی

من به محض خوندن همین نیت رو کردم

سوسن چهارشنبه 22 خرداد 1392 ساعت 08:02 ب.ظ

سلام خوبی
اخی به سلامتیییییییییییییی انشالله که جور بشه عالی میشه

susan چهارشنبه 22 خرداد 1392 ساعت 08:07 ب.ظ

ye lahze moghe send didam neveshtam denial!!!!!!

alan ru pame khabide 90 daraje kham kardam kamaramo daram mitypam!

سوسن عاشق دانیال شدم ...اینقدر دیروز قربون صدقه اش رفتم واسه خودم
چه اداهایی با چشماش در اورده

ماشاءالله خیلی خواستنیه

گلشن چهارشنبه 22 خرداد 1392 ساعت 08:19 ب.ظ http://golshanvamehdi.blogfa.com

پرتو ی هنرمندمممممم.. خیلی به خودت افتخار کن.. و قدر خودتم بدون.. واسه کار شوهرت ایشالله به صلاحته و میری پیش مامانت اینا..
واسه دعا.. هرچی که خودت اعتقاد داری رو بخون .. اما از ته قلبت از خدا بخواه و موقع دعا روش تمرکز کن.. جواب میده .. من خودم اینارو میخونم و همیشه با اون روش که گفتم جواب داده اگر نه نشده:
1 بار ایه الکرسی
1 بار حمد
5 بار اخلاص
11 بارم کوثر
100 هم صلوات
تا روزی که جواب بیاد بخون و یه نذری هم کنارش کن مثلا 100 صلوات بخونی موقع اجابت خواستت
راستی عضو سایت نو عروس شو که بتونی کیف هاتو بفروشی به همشهری هات یا شاید بشه پست کنی.. منم عضوم.

آجی نازم مرسی بابت راهنماییت

مریمی چهارشنبه 22 خرداد 1392 ساعت 11:53 ب.ظ http://shazdehkoochooloo.persianblog.ir

سلام دوستم .... از عصر نشستم و تمام آرشیو وبلاگتو خوندم ... برای رسیدنت به آرزوهات حسابی دعا می کنم گلم ... امیدوارم شاد باشی ...

سلام عزیزم...
مرسی واسه وقت گذاشتن خوندم نوشته هام
بوس

نارنجدونه پنج‌شنبه 23 خرداد 1392 ساعت 08:10 ق.ظ

نماز غفیله بخون نذر ختم صلوات کن
یه دعایی هم هست اگه اشتباه نکنم به اسم مقاتل بن سلیمان توی مفاتیح اینم برای حاجت خوبه
ولی من از اولی که غفیله باشه خیلی چیزا دیدم


به امید حاجت روایی
از خدا میخوام خیرتون رو توی این راه قرار بده انشالله

فعلا که نمی تونم نمازغفیله بخونم ....ولی حتما می خونم

نیت ختم صلوات رو کردم ....

این دعا رو هم حتما می خونم که آرامش داشه باشم

مرسی آجی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد