دیدار با دوست مجازی


- دیروز بعد از ظهر عالی بود، چون قرار بود عسلی رو ببینم جالبتر از اون روز قبلش که صحبت کردیم متوجه شدم همیشه طبقه بالای ما ، کافی نت می اومده و چقدر این مدت نزدیک بودیم


وقتی دفتر اومد کلی ذوق کردم اولین کاری که کردم اون کتابی که برای پرهام درست کرده بودم رو نشونش دادم با عذرخواهی شروع کردم به انجام دادن کار یکی از مشتری هام...

بعد از تموم شدن کارا باهم بیرون رفتیم حس خوبی بود هر بار آرزو می کردم کاش زودتر چنین تصمیمی گرفته بودیم...




- بعد از پست قبلی آروم شدم، دیگه منتظر نیستم واسه خبر دادن و دوباره کنار اومدم، دیروز حدود 400 هزارتومن کارت عروسی برای دفتر سفارش دادم و امروزم باید سفارش کارت از یه تولیدی دیگه بدم...

نظرات 7 + ارسال نظر
سارا سه‌شنبه 28 خرداد 1392 ساعت 10:23 ق.ظ http://haleman.blogsky.com

ایشاا...یه وقتم ما باهم قرار بذاریم و ببینیم !!

مژگان سه‌شنبه 28 خرداد 1392 ساعت 11:49 ق.ظ http://mojeejon.persianblog.ir/

شرمنده من یه سوال ازتون ژرسیدم حالا یادمنمیاد تو کدوم کامنت دونی بوده من ارشیووبلاگ قبلیم رو از دست دادم وشنیدم شما تونستید ارشیوت روبرگردونید .میشه بهمنم بگید چطوری؟تو اون سایت رفتم ولی نتونستم

مژگان سه‌شنبه 28 خرداد 1392 ساعت 11:51 ب.ظ http://mojee.persianblog.ir

من نمیدونم چطوری ازت تشکر کنم با فیل بترکون باز شد ...حالا چطوری باید ازشون بک اپ بگیرم ؟

مژگان چهارشنبه 29 خرداد 1392 ساعت 11:59 ق.ظ

خیلی خیلی لطف کردی.با این پسملی من حالا حالاها شبا مشغولم.تکلیف پستای رمز دار چی میشه؟ من ارشیوم رو هی رمزدار کرده بودم....خدا به دادم برسه ..تازه از ده سال ارشیو من هشت سالش رو بک اپ دارم.همین دوسال وسه ماهش کلی وقت میگیره

نارنجدونه چهارشنبه 29 خرداد 1392 ساعت 05:29 ب.ظ

چه جلب :) عسلی مثه خودت ماهه
از گلای روزگارین جفتتون
اگه بازم همو دیدین از سمت من همدیگه رو ببوسین :))))

نارنجدونه چهارشنبه 29 خرداد 1392 ساعت 05:29 ب.ظ

چه جلب :) عسلی مثه خودت ماهه
از گلای روزگارین جفتتون
اگه بازم همو دیدین از سمت من همدیگه رو ببوسین :))))

مستانه یکشنبه 2 تیر 1392 ساعت 08:51 ق.ظ http://asheghyhayam.blogfa.com

خیلی خوبه که تو دنیای واقعی یه دوست خوب داشته باشی وبهتر اون رو از دنیای مجازی به دنیای واقعی آورده باشی دوستی تون مبارک
اگه مایلی باهم دیگه تبادل لینک کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد