بخریم یانه؟


- دعوت نامه دوم ماشین اومده ، قبل عید 10 میلیون دادیم و جالبه قیمت پرایدمون شده 16 میلیون و 200 ... یعنی 1 میلیون و نیم بیشتر از تصوراتمون

میگه ماکه شانس نداریم پول رو می ریزیم بعد پراید مفت میشه

بچه ها به نظرتون امکان داره ارزون بشه؟ انصراف بدیم ؟


×


دیروز دعوت بودیم خونه مامان پرهام ، شله زرد داشت ، شنبه هم زنگ زد به من و دعوتمون کرد... من فکر می کردم بعد از ظهر می پزه در نتیجه ساعت 12 با پرهام رفتیم خونشون دیدم تو ظرف هم کردن میخوان پخش کنن  اتفاقا مهمانم داشتم یکی از همسایه ها با خواهرش و دختراش اونجا بودن عجیب ضایع شدم، البته به تلافی نبودنم ظرفا رو شستم ...


×


دیروز تا حالا با پرهام سرسنگینم یعنی اون سر سنگینه منم زیاد اصرار نمی کنماعصابم هم خورد نیستش، از این حالم خیلی خوشم میاد...

غذای امروزمون خورشت بامیه رو دوست داشتم حقیقتاً خیلی کم پیش میاد من از دستپختم خودم خوشم بیاد .



×

بچه ها  واسه پراید به نظرتون چیکار کنیم؟


نظرات 8 + ارسال نظر
پرنسس یخ سه‌شنبه 4 تیر 1392 ساعت 04:13 ب.ظ http://misswinter.blogfa.com

عزیزم خیلی سخته آدم چی بگه آخه توی این بازار هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست کی فکرش رو میکرد طلا که 153هزار رسید الان اومده زیر100تومان؟ولی من اگه بودم بقیه پول رو میدادم چون بازهم نسبت به قیمت آزاد بیرون کمتر درمیاد.به خدا توکل کن عزیزم ان شالله بهترین تصمیمو میگیری

فاطمه(حرف دل) سه‌شنبه 4 تیر 1392 ساعت 05:12 ب.ظ

فک کنم ارزون بشه
شنیدم تو چند شهر پراید پلاک نمیشه بخاطر ایمن نبودنش

بازم بیشتر تحقیق کنین انشالله هر چی خیره پیش بیاد

بووووس

بهار چهارشنبه 5 تیر 1392 ساعت 08:34 ق.ظ

سلام عزیزه دلم،
دست گلت درد نکنه واقعاااا،خدا عمرت بده،
انشالله به هرچی میخوای برسی،واقعا با کامنت ها خیلی خیلی کار منو سبک و راحت کردی،
عزیزه دلم در رابطه با پست قبلیت ازت خواهش میکنم پنبه و اتیشو کنار هم نذار،شیطونه ،یه دفعه گول میزنه ،خودتم که دخترای این دورو زمونه رو میشناسی چه جونورایی هستن،
پس برا خودت دردسر درست نکن،
برا ماشین هم مت اصلاع از قیمتاش ندارم ولی انشالله هرچی خیره پیش بیاد ،برا نی نی هم عجله نکن گلم ، به موقع اش خودش میاد،
خیلی دوستت دارممممممم

سوسن چهارشنبه 5 تیر 1392 ساعت 10:00 ق.ظ

سلام خانومی
خوبی

به نظرم اگه واسه استفاده طولانی مدت میخوایین نه واسه فروش بهتره بخرید فرقی نداره قابل پیش بینی هم نیست اگه زیاد گیر بدید بدتر میشه
ما پارسال خرداد پول لازم بودیم پرشیا 86 که خیلی نمیز بود رو فروختیم 11 تومن بعدش مهر به جاش یه پراید گرفتیم 10.5!!!! فکر کنننننننننننن الان همون پرشیا شده دو برابر ببین ما چقدر ضرر کردیممممممممم

ولی از طرفی هم شنیدم ماشین ارزون میشه

نمیدونم والاااااا

نارنجدونه چهارشنبه 5 تیر 1392 ساعت 10:36 ق.ظ

خوشحالم خوبی :)
والا چی بگم به این بازار و اقتصاد ایران هیچ چیزی نمیاد خصوصا برنامه ریزی مالی ولی به نظرم بگیرین

نازدارخانوم چهارشنبه 5 تیر 1392 ساعت 03:10 ب.ظ

هااااا... من که سر در نمیارم...
بزار شب شوهرجان بیاد ازش میپرسم بت میگم

ازاده چهارشنبه 5 تیر 1392 ساعت 03:36 ب.ظ

سلام عزیز دلم
شله زرد نوش جونت. عوض منم میخوردی. هوس کردم برم بپزم
و اما ماشین
والا ما هم قراره بخریم. ولی امروز 1 میلیون افت کرد ماشین. میترسیم بخریم بعد ارزون شه پشیمون شیم. ما که قعلا دست نگه داشتیم . با اینکه نیاز شدید داریم ولی پولمون عزیزه. با زحمت به دست اوردیم. از من میشنوی دست نگه دارین یکی دو ماهی تا اقای روحانی بیاد رو کار. دوستت دارم خیلی زیاد

گیلاس آبی چهارشنبه 5 تیر 1392 ساعت 08:31 ب.ظ http://thebluecherry.blogfa.com

دلم نیومد چیزی نگم
درحال حاضر خریدن اتومبیل بسیار اشتباه هست.
چون قطعا طی چندماه اینده نهایتا یکسال بعد بشدت افت قیمت داره نسبت به قیمتهای کنونی.
ولی بازم...
صلاح مملکت خویش...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد