لینکام هنوز هست

لینکام هنوز سرجاشونن

اولین کاری که کردم صفحه وبم رو باز کردم منتظر محو شدن لینکام بودم 1 جولای تموم شد دیگه؟

هنوز کار خاصی واسه لینکام من نکردم یعنی دیروز فقط بکاپ گرفتم یه سر به فیدلی زدم ...


*

دیدید گاهی دروغ کارساز می شه؟ نتیجه داد باباینا فردا حرکت می کنن و از الان نیش من باز هست و سرخوشم


*

تصمیم گرفتیم ماشین رو در بیاریم با تحقیقاتی که کردیم گویا قراره یه قطعه جدید  یورو نامی اضاف بشه به ماشینا در نتیجه گرونتر می شه


*

من هنوز کادوی روز مادر+روز تولد +روز معلم واسه مامانم و کادوی روز پدر رو نخریدم دیروز با نگار کلی طلافروشی نگاه کردم  دلم میخواست یه زنجیر واسش بخرم ...

نمیدونم صبر کنم با خودش بریم یا بخرم واسش؟


نظرات 9 + ارسال نظر
مستانه سه‌شنبه 11 تیر 1392 ساعت 12:10 ب.ظ http://asheghyhayam.blogfa.com

خوشحالم که بلاخره این دوری تموم میشه و میتونی پدر و مادرت رو ببینی
مرسی که حالش رو پرسیدی

گلابتون بانو سه‌شنبه 11 تیر 1392 ساعت 12:30 ب.ظ http://golabatoonbanoo.blogsky.com/

آره لینکا هنوز هستن. امیدوارم بمونن!
چه خوب که خانواده ات دارن میان پیشت. شاد باشی هیشه.

فاطمه(حرف دل) سه‌شنبه 11 تیر 1392 ساعت 12:53 ب.ظ

در مورد لینکا که گفتی منظورت به گوگل ریدر بود؟
چرا حذف شده؟ از این به بعد چطوری بفهمیم دوستامون آپ کردن؟! اینطوری خیلی بده

خدارو شکررر که مامانیشون میان انشالله همیشه شاد و خندون باشی

من خودم همیشه دوست دارم بدون اطلاعم برام کادو بگیرن حالا هر چی میخواد باشه

بووووووووووووووووووووس

نازدارخانوم سه‌شنبه 11 تیر 1392 ساعت 01:45 ب.ظ

ایول به خانوم دروخگو
به نظر من بزار بیاد با خودش بخر...بگو پولشو گذاشتی کنار که با خودش بری
اره ماشینا گرونتر میشه ارزون نمیشه...

نارنجدونه سه‌شنبه 11 تیر 1392 ساعت 02:42 ب.ظ

رررررررررررررررریدر

آمارین سه‌شنبه 11 تیر 1392 ساعت 04:09 ب.ظ

لینکای تو هم که پریدن:دی
چشمت روشن مامان بابات میان

мıƨƨ ɒzıƨн سه‌شنبه 11 تیر 1392 ساعت 09:11 ب.ظ http://www.azish22.persianblog.ir

سلام من قبلا اینجا اومدم احیانا ؟؟؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 تیر 1392 ساعت 05:17 ق.ظ

چشمت روشن گلمممم،خیلی خوشحال شدم،چند روز نبودی عجیب نگرانت شدم،هر روزو شب سر میزدم ولی اپ نکرده بودی،کجا بودی؟

مرسی

همینجاها...فقط چون از نظر روحی نگران دوستام بودم نتونستم بیام

پرنسس یخ چهارشنبه 12 تیر 1392 ساعت 01:00 ب.ظ http://misswinter.blogfa.com

سلام عزیزم به نظرمن طلابخر زودتر چون از تاریخ 10تیرماه مشمول تحریم شدیم به هیچ ایرانی درهیچ کجای دنیا طلا نمیفروشن بنابراین قیمتها صعودی میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد