روزهای رنگین کمانی


این چند روز خیلی بهم خوش گذشته مخصوصا ً دوست خوبم نرمین حاضر شد بعد از ظهرا بیا تو مغازه ام...


چهارشنبه :

واسه مامانی خورشت سبزی درست کردم داداش کوچیکه کلی غر زد که بد مزه است خودم که خیلی پیشم خوشمزه بود


پنج شنبه

بعد از ظهر با مامانی رفتیم طلافروشی دوتا النگوهاش رو داد یک تکپوش گرفتم تا ساعت 9 تو بازار بودیم حسابی خوش گذشت بعد رفتیم شرکت با داداش و پرهام  رفتیم ساندویچی ، کباب لقمه خریدیم رفتیم خونه بعد از خوردنم با مامانم بابام یه سر به مادرشوهر گرام زدیم....

یه پیرهن برای بابا واسه روز مرد گرفتم که مامانم انتخاب کرد یه خورده بزرگ بود قرار شد شنبه عوض کنم


جمعه 

یه سر مادرشوهر و آجی بزرگه اومدن خونمون....

شبش رفتیم بیرون و پیتزا از کش لقمه خریدیم پارک لاله خوردیم حسابی چسبید


شنبه

با مامان طلافروشی رفتیم واسه روز زن براش یه انگشتر با نگین عقیق خریدم و لباس بابا رو بردم عوض کردم البته با یه مدل گرونترش

2 تا انگشتر نقره هم مال بابا و مادربزرگم پیشم بودن که حسابی سیاه شدن بودن و نگیناشون افتاده بود نگین واسش گذاشتم برقی که انداخت حسابی خوشگلشون کرد


*

تو همه این روزها لحظات عالی رو سپری کردم، از جمله:

ورق بازی های 3 نفره که هر بار منجر به جریمه شدن بیشتر یکیمون می شه

با مامان بیرون رفتنمون و خرید کردنای پی در پی


خوشحالم یه دوست دارم که دیروز از ساعت 4 نشسته بود پای مونتاژ کارت عروسی ها تا ساعت 2 شب ( پی در پی نه ) که 600 تا کارت رو مونتاژ کنه که من کنار مامانم باشم ...


*

واسه لینک چیکار کنم؟

نظرات 7 + ارسال نظر
نازدارخانوم یکشنبه 16 تیر 1392 ساعت 01:56 ب.ظ http://zanedivoone.persianblog.ir

واااااااای خانومی پس حسابی بهت خوش گذشته
ایشالله همیشه شاد باشی
دست دوستت هم درد نکنه
انگشترو چند خریدی؟؟؟؟

210

آمارین یکشنبه 16 تیر 1392 ساعت 09:36 ب.ظ

کارتو خیلی دوس دارم
با خونواده بهت خیلی خوش بگذره
لینکارو میخوای چیکار کنی مگه؟

گلابتون بانو یکشنبه 16 تیر 1392 ساعت 11:11 ب.ظ http://golabatoonbanoo.blogsky.com/

امیدوارم همیشه روزات رنگین کمانی باشن!

فاطمه(حرف دل) سه‌شنبه 18 تیر 1392 ساعت 02:37 ب.ظ http://mf-hamnafas.blogfa.com

سلام عزیزززم

خوشحالم که بهت خوش گذشته

دسته دوستتم درد نکنه

من که هی از اول تا آخر لینکامو باز میکنم بینم کدومشون آپ کردن

مصیبتیه والا

سوسن سه‌شنبه 18 تیر 1392 ساعت 07:45 ب.ظ

خوشحالم خیلی خوشحالم که بهت خوشش میگذره
همیشه به شادی

سوسن سه‌شنبه 18 تیر 1392 ساعت 07:49 ب.ظ

رای گیریشون تموم شده عجب آی کیویی هستم من

نارنجدونه چهارشنبه 19 تیر 1392 ساعت 03:37 ب.ظ

چشمت روشن رفیق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد