تماس تلگرافی

صفحه رو باز میکنم ولی نمیدونم باید چه جوری شروع کنم از چی بگم...

 - ساعت ۱۲ تازه میخواستم بخوابم که پریسا زنگ زد برای خدافظی چون پس فردا کربلا میخواد بره،کل صحبتمون ۵۰ ثانیه طول کشید 

- این تابستونم داره تموم میشه بدون تلاش برای رسیدن به اهدافم ،خیلی جاها رو با تنبلی گذروندم ...

- دیروز سریال لاست رو تموم کردم ولی آخرش یه جوری تموم شدش...


نظرات 2 + ارسال نظر
Miss.Silent دوشنبه 15 شهریور 1389 ساعت 12:33 ق.ظ

هـــوم٬ من لاست و ندیدم هنوز :دی


ااااا لینک من اینجاس:دی قدیمی هستی آیا؟

سوسن دوشنبه 15 شهریور 1389 ساعت 10:38 ب.ظ


انشالله به هدفهایی که در دراز مدت به نفع زندگیته به کمک خدا و تلاش خودت می رسی
لاست رو خیلی دوست دارم فصل 6 لاست رو من ندیدم هنوز
قرار هفته دیگه که رفتم خونه آقای شوور، فصل 6 رو بگیره که وقتی اون سر کاره من بشینم لاست ببینم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد