دل رحمی و سردی

از وقتی تلاش کردم خودم رو بشناسم تا به امروز به خصوصیاتی پی بردم که بعضی هاشون زیاد خوب نیستند...

من بیش از اندازه مهربون هستم به آدمهای اطرافم محبت میکنم

بیش از اندازه دلسوزم

آدمای اطرافم گاهی بدترین صدمه ها رو بهم زدن که به راحتی بخشیدمشون

*

پریسابا پرهام به دلیلی که متوجه نشدم قهر کرد شهرشون که بودم ، دیشب از پرهام پرسیدم باهم خدافظی کردید گفت نه ولی امروز باهاش صحبت میکنم تا به امروز صبح پریسا رفته بود فقط مسیج زده بود داداشی حلالم کن (صبح ها پرهام خونه نیست) ،پرهام درجواب واسش نوشت بسلامت مواظب خودت باش خوش بگذره...

*

برام عجیبه بعضی رفتارا رو مثل این نمیتونم درک کنم...بابک و بهروز خیلی سربه سرم میذارن گاهی حرفایی میزنن که احساس میکنم قلبم 1000 تکه شده من در برابرشون هر واکنشی نشون بدم لحظه ای هستش...

درصورتی که پرهام تمام سعیش بر اینه که بی احترامی به کسی مخصوصا خانواده اش نکنه...

*


نظرات 1 + ارسال نظر
ترنج سه‌شنبه 16 شهریور 1389 ساعت 06:48 ق.ظ http://orangefemme.blogfa.com

وب جدیدت مبارک
والله من که نفهمیدم چی شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد