رازم را نگه دار

 * احساس خوبیه که فردا میشه به بهونه عید فطر به مامان زنگ بزنم...


* ناخودآگاه از ساعت ۶:۳۰ تا به الان منتظر بودم هر آن گوشیم رو چک میکردم امید داشتم بهم زنگ بزنی، دلم گرفت...

گاهی فک میکنم شنیدن و نشنیدن صدام زیاد برات فرقی نمیکنه...


* خیلی سعی کردم این عادت چرا گفتن رو ترک کنم ولی هنوز موفق نشدم هربار به خودم قول میدم نگم چرا اینکار رو نکردی یه جور دیگه مثلا بگم ولی معادل این چرا رو هنوز پیدا نکردم


* کتاب رازم را نگه دار از اون نوع کتابایی بود که دلم نمیخواست هیچ وقت خوندنش رو تموم کنم ، واقعا این کتاب قشنگ بودش...

دوست داشتید میتونید با کلیک کردن روی اسم کتاب اون رو دانلود کنید...


* دلم مسافرت میخواد

نظرات 1 + ارسال نظر
نیاز چهارشنبه 17 شهریور 1389 ساعت 01:34 ب.ظ http://www.najvaaham.blogfa.com

مرسی که بامنی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد