خرید بی فکرانه


- یکی نیست به من بگه آخه 4 تا رژ لب یهویی خریدن چه معنی داره

- صبح ، آقای استاد ازمون خواست هر نفر دوتا انیمیشن 10 ثانیه ای بسازه واسه امتحان میان ترم...

من یه خبابون کشیدم که ماشین رد میشد دوتا عابر پیاده هم از خیابون رد میشدن با خونه و دوچرخه و هواپیمایی که حرکت میکرد...

تموم فضا سیاه سفید بود روهم رفته میشد بهتر از این باشه...

- خیلی وقت بود 20 تا میس کال یه جا ازت نداشتم پسر...


- پست های کوتاه و نامعلوم رو  روی این حساب بذارید که کلی حرف نگفته وجود داره که نمیدونم چجوی بنویسمشون...

نظرات 3 + ارسال نظر
سوسن شنبه 27 آذر 1389 ساعت 11:21 ب.ظ


4 تا رژ لب یه هویی خب خیلی معنی می تونه داشته باشه !

من همه وبلاگ ها رو حذف کردم عروس خانوم
جز اون وبلاگ علمی که اونم دیگه با فامیلی واقعی خودمه که توی کامنت بعدی می نویسم برات که تاییدش نکن لو میرم

ترمه یکشنبه 28 آذر 1389 ساعت 10:09 ق.ظ

سلام
آجی جونم
فدای سرت
هر چی که خریدی و به هر تعدادی مهم نیست
یه ورزی به کارت میاد
من توی خود دانشگاهمون یه کار اداری دفتری و ....
دارم
موفق باشی

سارا دوشنبه 29 آذر 1389 ساعت 11:59 ب.ظ http://parseh-09.blogfa.com

تجربه ثابت می کنه اگه چند تا رژ بخری عاشق یکی اش حتما میشی که از همه خوشرنگ تره...

اره عاشق رنگ اولیه هستم که خریدم اجی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد