امیدم


پرهام خیلی دلم هواتو کرده

کاش هفته قبل بود

کنارم نشسته بودی و مدام سربه سرم میذاشتی من قیافه نیمه جدی به خودم میگرفتم با شدت تموم اسمت رو فریاد میزدم....

دلم برای آغوشت تنگ شده

برای نوازش کردن صورت...

دلم برای تک تک ثانیه های حضورت پر میزنه....



خیلی دوستت دارم تو همه زندگی منی...همه امید من

نظرات 3 + ارسال نظر
سارا پنج‌شنبه 23 دی 1389 ساعت 11:54 ق.ظ http://parseh-09.blogfa.com

همیشه همین جوریه ... هر چی رابطه نزدیک تر دلتنگی بیشتر و روزای خداحافظی سخت تر ... ولی این روزا هم قشنگی خاص خودش رو داره اینو اونایی میگن که ازدواج کردنا...
چه عجب خانوم خانوما!
روزای بی مامان هم وحشتناک می گذره ...

سیندخت پنج‌شنبه 23 دی 1389 ساعت 12:29 ب.ظ

الهی...

نـ ـگار پنج‌شنبه 23 دی 1389 ساعت 09:33 ب.ظ

رمز نداریم که

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد