اولین بوسه

نیمه شب

به پشتی تکیه داده  پاهاش رو دراز کرده هی انگشتش رو میذاره رو گونه اش...

 و در جواب فقط مبینه که من سرم رو به علامت نفی تکون میدم...

با اصرارای اون در جواب میگم مشخصه اولین بوسه با بوسه من شروع نمیشه

میگه من اگه روم باز بشه شده ها...

باز اصرار میکنه که من برای اولین بار ببوسمش و وقتی با امتناع من روبه رو میشه با ۱۰۰۰ خجالت قرمز شدن گونه ام رو میبوسه

بعد میگه حالا نوبت تو هستش...


وقتی برای اولین بار در اون نیمه شب رویایی لبهاش رو بوسیدم بهم نگاه کردیم زدیم زیر خنده پرسید برای تو حسی داشت؟

و من با ناشی گری تموم گفتم نه

و بوسه های اونشب تکرار شد برای پیدا شدن اون حس ناب ...


میدونی پرهام همیشه آرزوم این بود همه اولین ها با تنها عشقم تجربه کنم که شدنی شدش...

خدیا شکرت


نظرات 5 + ارسال نظر
لیوسا شنبه 25 دی 1389 ساعت 10:40 ق.ظ http://liusa.blogfa.com

وای عالی بود. یه جوری میبوسیدیش که حالا حالا طعم بوسه هات یادش نره

فیروزه شنبه 25 دی 1389 ساعت 04:27 ب.ظ http://khasteyedonya.blogsky.com

پرتو جان من گهگاهی یک نظر کوچولویی بر این صفحه ی وبلاگت مینگارم ولی هیچ وقت دیگه نمیبینمش! به دستت میرسه ایا؟!

پرهام شنبه 25 دی 1389 ساعت 09:50 ب.ظ

سلام عزیز دلم
خیلی دوست دارما
فدات بشم
حالم خیلی گرفته هستش اخه تو دوباره حالت بد شده
خدایا کاش خیلی زود زود خوب می شدی عزیز دلم
خیلی دلم هواتو کرده
اولین بوسه رو هیچ وفت یادم نمی رد
خیلی باحال بودش
خیلی خیلی
یادته
صبحش که می خواستی بری سر امتحان‌؟
من می گفتم نرو .....
جیگر من دوست دارم
سعی کن زود زود خوب بشی خانم گلم
فدات بشم من الهی
خانوم خشکل خودمی ها

پرهام شنبه 25 دی 1389 ساعت 09:52 ب.ظ

جیگرم می بینم که پست رمز دار نوشتی ؟
چی نوشتی ؟ رمزش چی هستش عزیزم ؟
هان ؟ زود تند سریع بگو ببینم

ها یعنی چه ؟

جیگر طلای من خیلی دوست دارم
فدات بشم من همسر نازم


می بوسمت گلم

سارا یکشنبه 3 بهمن 1389 ساعت 03:50 ب.ظ http://parseh-09.blogfa.com

پست بالای ۱۸ سال بود!
منم سهیل رو بوسیدم اولین ها رو با مرد رویایی ام...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد