دوست داشتنم هیچ وقت کم نمیشه پرهام...

نظرات 2 + ارسال نظر
ماتی جمعه 8 بهمن 1389 ساعت 01:28 ق.ظ http://matiworld.blogfa.com/

سلام
رفتم سراغ اولین نوشته هات تا اطلاعاتی در موردت دستم بیاد. اطلاعاتی مثل سنت تحصیلاتت و ...
اما با خوندن اولین هات گیج تر شدم. توی وبلاگ من نوشته بودی از همراه زندگیت دوری. اما اینجا نوشته بودی عقدد کردی
در هر حال دوست من خوشحالم از آشناییت

پرهام جمعه 8 بهمن 1389 ساعت 12:34 ب.ظ

سلام عزیز دلم
سلام خانوم خشگل من
منم خیلی دوست دارم
الان اونقدر خودمو درگیر کردم که دوریو بتونم تحمل کنم
دور بودن خیلی بده
مخصوصا هر چی که بیشتر می گذره و بیشتر بهم وابسته می شیم
خیلی دوست دارما
والا جون خودم
آخه این چه زندگیه ها
والا
همش این درو اون در آخرشم هیچی به هیچی
من موندم ۴ روز دیگه باید چیکار کنیم
نکنه از گشنه ای خوابمون نبره هان
والا با این ....
خیلی دوست دارم عزیز دلم
پیشاپیشم تولدت مبارک باشه عزیزتر از جانم
فدات بشم من
جسگر منی تو
عمر منی تو
نفس منی تو
می بوسمت گل خوشگلم
خیلی می خوامت عزیز دلم
من فدات بشم الهی
قربونت بشم جوجوی من
عروسک کوچولوی من
جیگرم
راستی فردا باید یک میلیون و هشتصد از حسابم بگیرم واسه ضمانت شرکت در مناقصه
چاره ای نیست کسی به جز من تو بچه ها پول نقد نداره
البته یک ماهه هستش
بعد از یه ماه برش می گردونند
عجب
خیلی دووست دارما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد