ندونستن

این روزا با تموم مشغله ای که دارم میل زیادی دارم به اینکه لحظه هام رو به بطالت بگذرونم

*

از وقتی سعی میکنم اون جمله ها رو به کار نبرم احساس میکنم ازش دور شدم چون با تموم وجود سعی میکنم سوال نپرسم...

*

اصلا نمیدونم دارم چیکار میکنم

نظرات 17 + ارسال نظر
فیروزه سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 06:00 ب.ظ http://khasteyedonya.blogsky.com

پرتو بیا دست منو بگیر با هم به بطالت بگذریم
من که خوب نیستم
ولی امیدوارم تو خوب باشی
و زودی از این سردرگمی نجات پیدا کنی

سوسن چهارشنبه 13 بهمن 1389 ساعت 02:06 ق.ظ

آخی
چقدر بد که رفتارشون با گلی مثل تو اون طور بوده!
دلیل زیاد موندن های من اینه که بابک تنهاست، شاید اگه خانوادش پیشش بودن روم نمیشد تا این حد زیاد برم.ولی خانوادش خیلی خیلی خوبند، خیلی مشتاقن که من همش پیش بابک باشم که پسرشون تنها نباشه، همش هم از کارایی که واسه بابک میکنم(حتی کارایی که وظیفه ام هست)تشکر میکنن.وقتهایی که بابک اینجا نیست(مثل همین روزها) هم همش خونه اونام.الانم که ساعت 2نصف شبه، یه ساعت پیش رسیدم خونه.تو خیلی خوب و پاکی شاید خانواده ای مثل این خانواده حق تو بود نه حق یکی مثل من!
ولی خانوادش رو بی خیال سخت نگیر فقط احترامشون رو داشته باش.مهم خود مهدی هست که همدیگه رو دوست دارید. کتاب مردان مریخی زنان ونوسی رو حتما خوندی، اگه نخوندی حتما بخون و اگه خوندی حتما بعضی جملات طلاییش یادت بمونه راجع به تفاوت دنیای زن و مرد. دید زنانه و ونوسی خودمون رو نباید به دنیای مردانه ی مریخی ها تعمیم بدیم. اون جمله های تکراریتم تا حدی عادیه ولی نه جوری که حس کنه براش دست و پاگیر شدن.خود منم گاهی زیاد از این جور سوالها میپرسم.این توی ذاتمونه خب! سخت نگیر شاد باش و توکلت به خدا.

همیشه شاد و موفق باشی گلم
در پناه حق

ستاره چهارشنبه 13 بهمن 1389 ساعت 08:53 ب.ظ http://fillip.persianblog.ir/


عزیزم خسته امتحانا نباشی.. اتفاقا این خیلی خوبه که چند روزی رو به خودت سخت نگیری و استراحت کنی...

من که این سوال و حرفایی که نوشتی مال ماماناس نه نقش همسری می پرسم و می پرسه ! زیاد سخت نگیر ... اینکه تو آخر شب از عشقت بپرسی روزش رو چطور گذرونده ... یا ظهر دلت پیشش باشه ازش بپرسی تو ناهار خوردی یا چی خوردی که عیب نداره... البته به نظر من!

miss.mah*mah پنج‌شنبه 14 بهمن 1389 ساعت 02:08 ق.ظ http://www.kolbeye-zemestooni.blogfa.com

یه چندتایی از پستاتو خوندم..
کاملا میشه فهمید که چقدر عاشقی :):*
گل من آرزو میکنم که خوشبخت باشی . .

فیروزه پنج‌شنبه 14 بهمن 1389 ساعت 10:31 ق.ظ http://khasteyedonya.blogsky.com

عروس خانوم گل پس کجایییییییی؟!
خوبی؟

لیوسا پنج‌شنبه 14 بهمن 1389 ساعت 04:17 ب.ظ http://liusa.blogfa.com

_________@...@______!____________!_______@....@
_______@...........@_____!__________!______@............@
_____@..................@_____!_______!____.@.....................@
____@....من .................@___!_____!___@.............آپم.........@
__.@................................@__!___!__@.....................................@
__@................آپم..................@_!_!_@.............آپم.....................@
_@..........................................@!.!@.............................................@
__@.....................بدو بییا............@@............بدو بیا.......................@
___@..........................................@............................................@
_____.@................................@***@..................................@
_________@.......................@*****@.........................@
____________@..................@****@....................@
__________@.......................@***@.........................@
.______.@...............................@*@................................@
_____@....................................@@........................................@
___@........................................@@.............................................@
__@...........منتظررررم...............@_@........زود بیا زوده زود..............@
__@....................................@______@.......................................@
____@.............................@_________.@...............................@
______@.....................@______________@.....................@
_________@.........@_____________________@.........@
____________@____________________________@

تینا جمعه 15 بهمن 1389 ساعت 11:44 ق.ظ http://darone-man.blogsky.com

اصن به این فکر نکن که داری چیکار میکنی اونجوری اذیت میشی بذار هرچی پیش میاد همون بشه

پرهام جمعه 15 بهمن 1389 ساعت 09:20 ب.ظ

سلام خانوم گلم
دوست دارم عزیزم
فدات بشم من
جیگرمی ها
خانوم خوشگلم
می بوسمت
بپرس عزیزم هر چی می خوای دیگه بپرس قول می دم چیزی نگم :دی
دوست دارم عزیزم
فدات بشم من
می بوسمت
خیلی می خوامت ها
میمیرم برات

ستاره یکشنبه 17 بهمن 1389 ساعت 01:31 ب.ظ http://fillip.persianblog.ir/

صاحب خونه کجایی؟!

ستاره یکشنبه 17 بهمن 1389 ساعت 01:36 ب.ظ http://fillip.persianblog.ir/

من فیلتر شکن پوست پیازیم ار کار افتاده و قرار بوده پسرخاله ام و سهیل واسم اپرا میل کنن ولی هنوز که نفرستادن و دوووس ندارم دوباره بهشون بگم. تو داری واسم میل کنی؟؟ واسه فیس بووووک میخوام.
راستی این لینک دوستانت که تیتر آخرین پستشون رو نشون میده رو چه جوری گذاشتی؟ خودم حس کشف کردنش رو ندارم.
دیگه دیگه ... دیگه!
دیگه همینا!
این کامنت رو تایید نکنی من نمی دونم چه جوری میشه خصوصی گذاشت...!

نیاز چهارشنبه 20 بهمن 1389 ساعت 03:13 ب.ظ

منم ببینم؟؟؟

پرهام جمعه 22 بهمن 1389 ساعت 01:29 ب.ظ

سلام عزیز دلم
خانوم خوشگلم دیروز تولدش بوده
کلی مهمون داشته
تولدت مبارک عزیز دلم
قربونت بشم من که خیلی می خوامت

ستاره پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 09:44 ق.ظ http://fillip.persianblog.ir/

عزیزم ... کجایی تو؟!
من فکر میکردم من نبودم اومدم پیشت می بینم قبل از من رفتی و هنوز نیومدی ... همه چی آرومه ؟

پرهام جمعه 29 بهمن 1389 ساعت 08:25 ب.ظ

دوست دارما

دوشیــزـه شنبه 30 بهمن 1389 ساعت 06:04 ب.ظ http://taakhare2onya.blogfa.com

یه زمانی هرزه نوشت هاشو می خوندی
دوشیزه رو می گم ها
یادت کة نرفته؟
الانم اگه دوست داری بازم بیا پیشش
قول می دم خوشحال می شه

البته الان بعضی وقتا رمزی می نویسه

ستاره چهارشنبه 4 اسفند 1389 ساعت 10:54 ق.ظ http://fillip.persianblog.ir/

سلام عزیزم..
من خیلی نگرانت شدم ... مخصوصا که حتی جواب اسمس ام رو ندادی ... نمی خوام مزاحمت باشم واسه همینم دیگه بهت زنگ نزدم...
اگه هنوز دوستم داری و آبجی ات هستم یه خبری بهم بده

مشکان شنبه 7 اسفند 1389 ساعت 06:24 ق.ظ

کجایی؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد