رسوم

برای مدت طولانی با ادوارد و بلای گرگ و میش زندگی کردم چقدر این داستان قشنگ و رویایی بود اونقدر که دلم نمیخواست هیچ وقت این داستان تموم بشه بی صبرانه منتظر ادامه اش هستم


لینک دانلود   هرکسی خواست میتونه کتابا رو دانلود کنه


*

این روزا بیشترین مشغله ای که دارم خرید جهیزیه هست رسم ما برخلاف شهر پرهام هستش

اینجا معمولا خرج و مخارج عروسی تا اسباب و اثاثیه با پسر هستش جز چیزای کوچیک که خانواده دختر میخره

ولی اونجا رسمشون برعکسه

خانواده عروس باید خرج مخارج مهمانای خودشون رو بدن و پسر مهمانای خودش رو

اسباب با دختره

که ما طبق رسم اونا داریم پیش میرم و چون تجربه کافی ندارم خیلی سخت میگذره...

نظرات 1 + ارسال نظر
Helmar چهارشنبه 4 خرداد 1390 ساعت 04:55 ب.ظ http://lucky-egg.blogsky.com

منم عاشق توایلایتمممممم!!!هم فیلماش هم کتاباش!مخصوصا ادوارد اما ادوارد کتاب!چون اون حسابی با ادوارد فیلم فرق داره به نظر من
یه سوال خصوصی میتونین جواب ندین
مگه معمولا نباید همه رسم دختر رو دنبال کنن؟
البته رسم شهر ما هم اینجوریه که همه چیز با خونواده ی پسره!!بسیار عالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد