جواب های برعکس


- یکی از خصوصیات من زود باوری هستش و پرهام هم اطلاع داره معمولا وقتی یه سوال جدی میپرسم این انتظار رو دارم جواب جدی ازش بشنوم ولی تو بیشتر مواقع باید چندین بار ازش سوال بپرسم قسمش بدم تا شاید جواب واقعی رو بشنوم

گاهی اونقدر کلافه میشم که دوبار ازش میپرسم وقتی میگه نه میگم حتما نه هست دیگه باور میکنم بعد خلافش ثابت میشه

گاهی خوشبینانه فقط یه بار میپرسمو باز هم مثل اون بیشتر مواقع جواب برعکس میشنوم

مثل امشب

تو که میدونی من چقدر بهم میریزم پس چرا همون اول جواب خوشایندی که واقعی هست رو نمیگی؟ چرا باید اینقدر اذیت بشم و باور کنم بعد آخرش بگی اره؟

هوم؟


من بدم میاد قبلن هم بهت گفتم پرهام

نظرات 1 + ارسال نظر
Helmar جمعه 6 خرداد 1390 ساعت 07:39 ب.ظ http://lucky-egg.blogsky.com

منم زودباور بودم اما الان برعکس شدم انقدر دروغ شنیدم که دیگه حرف هیچکیو باور نمیکنم!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد