چه فایده داره این بودن؟


- هربار قبل از باز کردن وبلاگ ناخودآگاه از ذهنم میگذره امروز سر زدی ، هم نا امید میشم هم خوشحال ، خوشحال واسه اینکه هرچی بنویسم نمیخونی که اذیت شی...


- ۲۴ ساعت دیروز رو تو فقط ۱۰ دقیقه به من اختصاص دادی...و امشب تا الان ۷ دقیقه ...

- مدام دارم به خودم میگم صبور باشم ولی این اشک ها همش در حال سرازیر شدن هستن حتی وقتی تو اون یکی اتاقم و دارم سریال میبینم سعی میکنم پشت ماسک که امروز همش باهام بود پنهون کنم...


- دوره دوستیمون از بی تفاوتیت می رنجیدم هیچ وقت نتونستم کنار بیام هیچ وقت چون یه زنم چون به واسطه همین نیاز عاشقت شدم اگه تو این نیاز رو نخوای برطرف کنی به چه امیدی بمونم حتی وقتی حرفم نمیزنی؟


- امروز پر از فکر بودم به همه چیز ، به جدایی به بودن باتو به همه چیز مدام از خدا خواستم بهم صبر بده همش میگفتم فقط ۳ ماه دیگه تحمل کن ، یعنی ۳ ماه دیگه همخونه میشیم؟


- مامان امروز گفت بعد از ماه رمضون بیایم شهرتون که بقیه جهاز رو از اونجا بخرم یه جوری از زیرش در رفتم چون مطمئن نیستم چه رفتارایی قراره ببینم و نمیخوام مامان اذیت شه...


- فکر میکنم زندگیم رو باختم ، یه لحظه نمیتونم دوستت نداشته باشم و از طرفی نمیتونم درک کنم یه مرد نتونه واسه زنش وقت بذاره


- ببین وقت نذار ولی بهم بگو فلانی من کار دارم فلانی با اینکه خیلی دوس دارم باتو باشم ولی گرفتارم مشکل دارم فقط بگو


- امروز از درد داشتم میمردم معده درد و این حساسیت کوفتی


- تو سختترین شرایط زندگیم نبودی همش میخوام زنگ بزنم سرت هوار بکشم ولی فایده داره؟هیچ فایده نداره خداکنه بتونم به سکوتم ادامه بدم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد