خوب بودن

فردا مامانینا میان اینجا و خیلی زودم برمیگردند...داداشی اینجا دکتر میره دکتر تغذیه ....


- دلم افتضاح برای شهرمون و دوستام تنگ شده


- ما بین تموم بحث ها بازم پرهام تکیه گاه خوبیه ، توخونه کمکم میکنه که خسته نشم حتی اینجا روزی چندین بار بهم سر میزنه...

صبحا وقتی خوابالو هست مهربونتره


- اخلاق خاصی که پرهام داره اینه که دلش نمیخواد بگه به من وابسته است و من میدونم به شدت وابسته هست یه روز من نباشم حسابی کلافه هست...همیشه هم بهش میگم اون اخم میکنه هرچند هردوتایی میدونیم یه واقعیته


- من جهاد دانشگاهی واسه زبان میرم......


- نگار نمیدونی چقدر ناراحت شدم وقتی خوندم در مورد کنکور................


- کار کردن خوبه مخصوصا وقتی هر چی دربیاد همه رو بریزی تو حساب خودت


- دوستتون دارم تا همیشههه

نظرات 2 + ارسال نظر
شیما(پلنگ صورتی) یکشنبه 7 خرداد 1391 ساعت 09:16 ق.ظ

سلام پرتوی بی معرفت خوبی؟؟؟

کجایی بابا دختر

اگر بدونی چقدر اومدم وبت خبری ازت نبودی

ولی این چند وقته که نیمدم کلی پست گذاشتی!!!

زندگی خوب پیش میره

از همسرت راضی هستی؟؟/

امیدوارم همیشه خوش باشی

مهناز دوشنبه 8 خرداد 1391 ساعت 02:04 ب.ظ http://www.mahnaz-daneshjoo.blogfa.com

جهاد دانشگاهی نشنیده بودم! برم سرچ کنم ببینم چطوره.
با جمله ی یکی مونده به آخر شدیدا موافقم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد