پایان نامه

سلام

یه پایان نامه تایپ کردم دیروز با آقاهه نشستم ویرایش می کنم که میگه خانوم این قسمت رو پاک کن اضافه هست

۱۰ صفحه بعد از ویرایش اون صفحه پاک شده به من میگه خانم حالا اونی که پاک کردید رو اینجا دوباره بنویسید

تصور کن چه حالی داشتم آخهآقاهه کارشناسی ارشد میخواد مثلا بگیره یعنی نمیدونه این قسمت رو میشه یه جا دیگه ریخت بعد استفاده کرد... حالا با هرجور بدختی بود اون نوشته رو برگردوندم ننوشتم


- امروز کلی کار کردم خداکنه هر روز اینجوری باشههه


- یعنی امروز من خیلی پولدار شدم


دوستتون دارم تا همیشه...:-*

نظرات 6 + ارسال نظر
محمد لطفی پنج‌شنبه 18 خرداد 1391 ساعت 09:29 ب.ظ http://blog.mohammad.id.ir/

دختر فروردینی جمعه 19 خرداد 1391 ساعت 01:47 ق.ظ

ای جانمممممممممممممممممممم دلم برات تنگ شده بوددد

susan جمعه 19 خرداد 1391 ساعت 03:11 ب.ظ

salam khanum gol
khubi?
khoshhalam ke hasti bazam inja
moddati bud nayumade budam va chand ta up ye ja surprizam kard
enshalla hamishe roozat por daramad bashe
amma kheili ham khodeto aziyat nakon vase kar
dar haddo andazash

susan جمعه 19 خرداد 1391 ساعت 03:14 ب.ظ

rasti ma inja khune kharidim va be sheddat tahte feshare mali hastim alan!

manam bache mikhaaaaaaaaaaaaaaaam
vali jenabe hamsar dooos nadare akhe chikar konam man
mitarsam 30 ro rad konam dige sakht she bachedar shodanemun

سام جمعه 19 خرداد 1391 ساعت 10:11 ب.ظ http://havayetora.blogsky.com/

این آقاهه خیــــــــــــــــلی سرخوش بوده
هورااا که پولدار شدی

زهرا مشکان جمعه 19 خرداد 1391 ساعت 11:39 ب.ظ

آخییییی
محدثه منو تو شانس نداریم بعضیا هر چقدرم بهشون خوبی کنی بازم شعور درک این محبت رو ندارند
خودم واست شال میخرم
هاها
راستی اگر وبلاگ زدم خبرت میکنم

این یارو که مستر میخواست بگیره خیلی خر بود
دوستت دارم
بوووووووووووووووس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد