بی تاثیری آرایش


- امتحانم رو یه جوری افتضاح دادم یعنی هرچی بلد بودم رو یادم رفت تازشم کلی ارایش کردم که بی تاثیر بودش...

 البته نمره قبولی رو گرفتم ولی نفهمیدم دقیقا چند


- طراحی کردن رو خیلی دوست دارم یه جورایی باهام عجین شده....


- روز مرد واسه پرهام یه عکس طراحی کردم هنوز وقت نشده ببرم چاپش کنم


- تو خونه پرهام حسابی هوام رو داره ، تلافی روزایی که بیرون کار میکنم رو حسابی در میاره....و برعکس وقتایی که سرکاریم بداخلاقه...


- خصوصیت خاصش همینه بیرون خیلی تخسه جوری که هر کی مارو باهم ببینه دلش واسه من می سوزه


- مهرگل بشدت چند وقته خوابت رو می بینم خوابای عجیب...چرا؟


- سوسن همونجای قبلی برات بنویسم؟


- زهرا

نظرات 1 + ارسال نظر
مهرگل شنبه 20 خرداد 1391 ساعت 09:03 ب.ظ

خیره انشالله!
چی می بینی حالا؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد