تایپیست بدقول

هفته ای که گذشت پر از تشنج بود، هفته پیش ( یکشنبه) یه تایپ رو قبول کردم تایپیستم هم بود اونم گفت من نصفش رو میزنم....

دقیقا یکشنبه بعد از ظهر ( یعنی سه روز پیش )تایپیست با برگه هایی که بهش داده بودم اومد گفت نمیتونم بزنم وقت نمیکنم....

منم به خانومه قول دیروز رو داده بودم ، نصفش همکار سابقم برد خونه خودمم چند صفحه ای زدم ... یه مقدارشم پرهام برد دفتر فنی همکلاسی دانشگاهش... بازم تموم نشد دیروز خانومه اومد کلی ناراحت شد چون از اصفهان پاشده بود اومده بود برای تایپش...

من امروز صبح براش میل زدم ....البته که هنوز خبری ازش بدستم نرسیده واسه پولش ( من بخاطر بدقولی دیروز مجبور شدم کلی تخفیف بدم یعنی تایپی که اول قرار بود صفحه ۶۰۰ باشد شد ۳۰۰....یعنی بجای ۱۸۰ ، ۹۰ تومن باید خانومه بده)

میدونید چی بیشتر حرص آدم در میاد نزدیک به ۱۵۰ صفحه این رو تایپ کردیم بعد پرهام نگاه کرد دید همش تو اینترنت هست جز ۴ صفحه اش


*

چندروزه میخوام برم آرایشگاه وقت نمیکنم.....توخونه پرهام مدام کمکم می کنه که کم نیارم...


*

یه کارتپستال ( عکس مامان بابای مشتری) باید طراحی میکردم وقت نکردم باهاش تماس گرفتم که فردا بیاد

یه تایپ ریاضی هم هست واسه فردا ....

تایپ ریاضی رو که تحویل بدم کلی از استرس ها و فشار کارم کم میشه....


*

آجی سوسن حق با تو هستش ولی چون در حال حاضر امکانش نیست اون شرایط رو فراهم کنم میخوام یه اسم خوب داشته باشه دفتر تا به موقعش که بهتر شه....


*

دوستتون دارم

نظرات 2 + ارسال نظر
دو هویج پنج‌شنبه 1 تیر 1391 ساعت 10:14 ق.ظ

عجب تایپیست احمقی! خب اخراجش کنید بره هاها
یعنی چی که تو نت بود؟
تایپ ریاضی چی چی بید؟
فرمول و اینا؟

وقت واسه خودتت بیشتر بزارااا
یه اسم:
پرینتد آرت
یعنی هنر چاپ شده
آخه این کارتاتون موضوعات مختلف داشت
من همینقدری تونستم ایده بدم
منم لاو یو

سام پنج‌شنبه 1 تیر 1391 ساعت 04:37 ب.ظ http://www.havayetora.blogsky.com

واقعااااااااا حالگیری بوده که همش تو اینترنتو این همه تایپیدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد