استرس امشب

- دیشب اصلا خوب نخوابیدم همش استرس داشتم واسه مهمونی امروز...

خواب دیدم مامانینا هم اینجا هستم با مبی و رزی ، کل تدارکات امشبم اونا آماده کردن من مشغول تمیز کاری فقط بودم....


- دلم شدیدا مامانینا رو میخواد...........


- دیروز مثلا میخواستم زود برم خونه ولی تا 9:30 موندم دفتر...


- مرتب با همسری دوز بازی می کنیم وقتی من حواسم جمعه راحت ازش می برم ولی دیروز یاد گرفته همش من رو می بازونه تازه مثل بچه ها کلی هم ذوق می کنه هی به رخم میکشه باختنش رو....


- کوثر خودمم تو همین فکرم اما میخوام ببینم جور میشه یانه ....


- چندروز پیش یه آقاهه یه کاغذ رو اورده میگه بزنید برام تو سی دی...........فکـــر می کرد کاغذ رو میشه تو سی دی زد


- یه خورده عصبیم واسه امشب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد