برنامه هایی که برای سالگرد چیدم

دوشنبه شب: میگو سوخاری و جوجه کباب درست کردیم ، زرشک پلو ، سالاد شیرازی و بقیه مخلفات...

برنجم خوب شده بود من چند وقته عادت داشتم برنج شفته بدم پرهام بخوره...

شب خوبی بود مادرشوهری کادوی سالگرد ازدواجمون (که پول بود) رو بهمون داد....

شب که می خواستن برن به آجی ها پرهام هر کدوم یه بسته میگو دادم...البته اونی که بچه داره یه ذره بیشتر

- از روزی که دکتر رفتم فقط همون شب قرصام رو خوردم بقیه روزا یادم رفته...........:-" پرهام بفهمه کلی غرغر میکنه....


- غذا زیاد درست کردم جوری که برای دیروز ظهر و دیشبم داشتیم و من راحت بودم از آشپزی کردن...


- دیروز از پادرد ساعت 11 برگشتم خونه ، بعد از ظهرم دفتر رو تعطیل کردم و خونه دوست پرهام ( من با اجیش و خانومش دوستم که دوتاییشون تو یه خونه زندگی می کنن) رفتم کادوهای تولدشون رو دادم آخه سحر امروز فردا دوباره می رفت کاشان....

کلی خوش گذشت ....ساعت 8 هم میخواستم برگردم که بابا پرهام رو دیدم با اون رفتم خونشون یکساعتی پیش مامان بودم.........کلا خوب بود، مامان باهام حرف میزد تعریف میکرد این خیلی ارزشمنده چون بعضی وقتا روزها میگذره یه کلمه به جز سلام با من حرف نمیزنه...


من دلم بچه می خواد خوب.....


-راستی واسه سالگرد با آتلیه صحبت کردم هم با مزون عروس واسه لباس، اما برای این هفته نمیخوام برم  هفته دیگه تا یه آرایشگاه خوب و مناسب هم پیدا کنم برم چند تا عکس بگیرم...


قراره فردا بریم اصفهان ...یعنی کلاً تعطیل کنیم...حالا که دارم مینویسم فکر رفتارای عجیب و غریب پرهام باید باشم اون از گشتن خوشش نمیاد و مطمئنم فردا بدعنق میشه:-"


- خوب من برم به کارام برسم.................خیلی دوستتون دارم، این نوشتم دوست دارم چون شاده...

نظرات 3 + ارسال نظر
desiree پنج‌شنبه 30 شهریور 1391 ساعت 05:32 ق.ظ http://desiree.persianblog.ir

خیلی خیلی مبارک باشه عزیزم :**
ایشالا همیشه شاد باشین :*
مسافرت هم حسابی خوش بگذره :*

mrs.havij پنج‌شنبه 30 شهریور 1391 ساعت 07:33 ق.ظ http://aminzahra.blogfa.com

ای ول !
سالگردتونم مبارک

همیشه خوووووووووووش باشی

نارنجدونه شنبه 1 مهر 1391 ساعت 05:38 ق.ظ

سالگردتون مبارک عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد