کلاه گذاشتن


- دیشب دلدرد شدیدی داشتم که اثراتش امروز یه جور دیگه بود

 - واسه شلوار لی قهوه ای خیلی گشتم یه مغازه ساده اش رو پیدا کردم خریدم رفتم بیرون مغازه بغلی 5 تومن ارزونتر میداد

میرم همون مغازه بهش میگم مغازه بغلیتون اینقدر میده خودش میره نگاه میکنه بعد میاد پولم رو بهم بده بهش میگم نمیخوام پس بدم فقط تخفیف بدید

مغازه بغلی مدلاش خیلی قشنگتر بود ولی چون اینجا 4 بار پرو کردم درست نبود پس بدم شلوار رو....


رفتم شلوارم رو کوتاه کنم که مغازه کناریش یکی از مشتری هام بود که براش کار انجام داده بودم صدام زد کلی سفارش داد با عکاس همسایشونم دوست شدم از بس من روابط عمومیم بالاست


کرایه مغازه هاشون خیلی پایین بود...ماهی 80 تومن ....متعجب شدیم....


*

حریم سلطان رو نگاه میکنید؟ اینقدر خوشم میاد از نوع ما گفتن ها............



نظرات 4 + ارسال نظر
ثریا چهارشنبه 5 مهر 1391 ساعت 02:08 ب.ظ http://s1921.blogsky.com

سلام دوست عزیز . کمی از مطالبتون رو خوندم . من از اینجور وبلاگ ها خوشم میاد . وبلاگ خودمم تقریبا اینجوریه البته الان چند روزه یه کم غمگینی شده اما همیشه اینقدر غمگین نیستا . بیاید بهم سر بزنید و اگر با تبادل لینک موافق بودید خبرم کنید خوشحال میشم از دوستی تون

Mrs. Havij چهارشنبه 5 مهر 1391 ساعت 07:55 ب.ظ http://aminzahra.blogfa.com

اوخی ایشالله که دلت رودتر خوب بشه

شلوارتم مبارکککک
حالا از این به بعد قبل خریدچونه بزن که سرت کلاه نره

بوووس

سام پنج‌شنبه 6 مهر 1391 ساعت 03:07 ق.ظ http://havayetora.blogsky.com/

نارنجدونه شنبه 8 مهر 1391 ساعت 04:57 ق.ظ

عاشقه حریم سلطانم
ما گفتن؟

وای پست پایینو بگو درد دله منه خیلی بدم میاد وقتی حجاب دارم یه زنه دیگه تو جمع بی حجاب باشه یه جوریایی احساس حماقت میکنم

مغازتو چند اجاره کردی تو.؟
دودهنه مغازه میخوام تو این شهرمون اونقده گرونه حالم گرفته شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد