انرژی فوران شده

- مامانینا به زودی میان و من پر از انرژی هستم....

- اینجا افتضاح هوا سرد شده، در صورتی که جنوب هنوز کولر می زننباید بخاری ها رو کم کم روشن کنیم...

- من پنیر گردویی خیلی دوست دارم، همیشه هم اون پنیر گردویی که می گرفتیم پر گردو بود...حالا که دلار افزایش پیدا کرده ، پنیر گردویی هم گرونتر شده، و گردوش خیلی کم شده

- کلا این روزا دست رو هرچیزی واسه خرید میذارم متوجه افزایش قیمتش میشم...

- آموزش فتوشاپ خیلی خوب یاد داده، من اونروز دوسه تا درساش رو انجام دادم هرکی میخواد فتوشاپش بهتر بشه یا اینکه یاد بگیره میتونه این درسا رو انجام بده...


- هر کدوم از مشتری ها از من می پرسه کجایی هستی جواب میدم میگه پس -----  گولتون زدن چجوری از اونجا اومدین اینجا

اصلا خودشون رو قبول ندارند چراشو نمیدونم

- دو روز پیش هم ناهار هم شام به عهده پرهام بود ، کلی مزه داد

- خیلی دوستتون دارم.....

نظرات 5 + ارسال نظر
مهدی سه‌شنبه 11 مهر 1391 ساعت 11:14 ق.ظ http://spantman.blogsky.com

سلام خوب راست میگن بابا چجوری از بوشهر پاشدین رفتین توی شهرکرد جای به اون کوچیکی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 مهر 1391 ساعت 03:14 ب.ظ

سلام .. بعضی شهرا خودشونو قبول ندارن!!!!! شهرکردیا یکم یه جوری اند!! البته شوهر شما و خونواده شوهر شما نه ها!

سوسن سه‌شنبه 11 مهر 1391 ساعت 09:30 ب.ظ

به سلامتی ایشالا
مامان بابای منم فردا میان انشاللهههههههه

نارنجدونه چهارشنبه 12 مهر 1391 ساعت 06:06 ق.ظ

چه سایت خوبی دستت درد نکنه
ما هم هنوز کولر میزنیمااااااااااااااا

پس خیلی اومدی بالا از شهر خودتون میگم به سمت بالای نقشه اومدی :)

آستاره چهارشنبه 12 مهر 1391 ساعت 10:02 ب.ظ

سلام یعنی من اسمم رو وارد نکرده بودم؟ نظر بی نامه رو می گم! ... اول اسم واقعای شمام که نمی دونیم! اتفاقا داشتم قبلش به این فکر می کردم کع چه اسم بامزه و کمیابی دارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد