بچه بازی


- پرهام عادت بدی داره، برای دیدن سریالای مورد علاقه ام ،1000 بار منو وادار به التماس میکنه، دیشب وسط تماشای حریم سلطان تلویزیون رو خاموش کرد ، کنترل رو زورکی داد منم قهر کردم خوابیدم...

با این بچه بازی های من و پرهام ، نمیدونم چجوری میل بچه دار شدن رو فروکش کنم...


- یه دوست جدید پیدا کردم دو طبقه بالاتر ما، تو دفتر روزنامه کار میکنه، ظهرا با هم میریم ایستگاه ، همینطور عصرا

پایه است برای اینکه هر جا کار داشته باشم باهام بیاد و این خیلی منو خوشحال میکنه....


- چند تا DVD میخوام از این سایت بگیرم برای کارای فون اینا...


-چند مدت هست اصلا به خودم سخت نمیگیرم ، صبح ها 9 میام ، ظهر 1 میرم خونه....عصرها هم 5 میام تا جای ممکن سعی میکنم 7 برم ولی اگه مشتری بیاد مجبورم با پرهام برگردم خونه...


- پست قبل جواب به یکی از کامنتاست.....


- دوستتون دارم

نظرات 3 + ارسال نظر
مهرگل دوشنبه 24 مهر 1391 ساعت 05:48 ب.ظ

خب در مورد اول بگم که ما هم یه مدت این مشکلو داشتیم مخصوصا با سریال های 10 شب به بعد، الان دیگه تنها سریالهایی که می بینیم افسانه دونگ یی هستش که ساعت نزدیک 8 نشون میده و کلاه پهلوی که پنج شنبه ها ساعت 7 شب از شبکه 4 می بینیمش، سعی کن روششو پیدا کنی ببین چرا نمیخواد ببینی شاید چون توجه ت ازش دور میشه.
فعلا به بچه فکر نکن به نظر من

نه توجه می کنم بهش، فقط چون با شوق سریال می بینم دوس داره حرصم رو دربیاره....

*
هر کار میکنم که دلم نخواد بازم میخواد

آستاره دوشنبه 24 مهر 1391 ساعت 08:07 ب.ظ

سلام عزیزم... نمی دونم چی بگم والا.. از این تجربه ها ندارم...
گلکم هرچی خواستی بپرس تا بعضی هاش رو جواب بدم

آزاده جمعه 28 مهر 1391 ساعت 12:14 ب.ظ

قربونت برم منم تو کار گرافیک اینا هستم. فقط هم عکسای خودم رو درست میکنم و شوشو رو
به اینجا سر زدی برا دانلود فون؟
http://www.psdha.ir/

اره اجی رفتم اونجا...
حالا برات سر فرصت چند تا سایت خوب معرفی می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد