وسیله ارتباطی که نداریم


- به وبلاگ قبلیم سر زدم با دیدن کامنت آزاده ، کلی خوشحال شدم چون شماره تلفنش رو گذاشته بود...امروز باهم صحبت کردیم، میگه صدام بزرگ شده ...


- صورتم پف کرده ، خیلی دوس دارم این حالت رو ؛ چند مدت بود که از بس به خودم نمی رسیدم فکر می کردم خیلی زشت شدم ولی الان دوباره حس خود شیفتگی بهم دست داده...


- گفتم من هنوز دنبال کارای پروانه کسبم؟ اصلا حس تنهایی رفتن به جایی رو ندارم، امروزم رفتم فنی حرفه ای درمورد وام پرسیدم که گویا رو مدرک خیاطی کمیته امداد وام میده تصمیم دارم وام بگیرم....


- تصمیم دارم تا آخر بهمن حتماً ماشین رو بخریم ، و حتما می خریم دیگه....


- یه کفشی پشت ویترین یه مغازه هست خیلی دوستش دارم ، ساده هست ولی دوستش دارم نسبت به قیمتشم نمی ارزه اصلا...

امروز حتما میرم میخرمش اگه سایزم رو داشته باشه....


- ویندوز جدید هیچ وسیله ارتباطی مجازی مثل یاهو ، تلک و.... نداره....برای اینکه بتونم با آزاده صحبت کنم رفتم  سایت محبوبم واسه دانلود ، چون هر چی فکرش رو کنید داره....


- خوشحالم ، خوشبختم، و همچنان عاشق کودکی هستم که وجود نداره فعلاً، از الان می دونم براش همه کار میکنم............


- دوستتون دارم


نظرات 6 + ارسال نظر
آیدا سه‌شنبه 25 مهر 1391 ساعت 09:48 ب.ظ http://1002shab.blogfa.com/

خاله آیدا به قربون اون کودک

آستاره چهارشنبه 26 مهر 1391 ساعت 09:05 ق.ظ

سلام... انشالله ماشینه رو هم می خرید ... بچه جوون هم به دنیا میادش... خوشکلم که هستید..
نپرسیدید سوالاتونو... از رشته م خوشتون نیومد!؟

آستاره چهارشنبه 26 مهر 1391 ساعت 11:21 ب.ظ

سلام. کفش نو مبارک

هنوز نخریدم...

نارنجدونه پنج‌شنبه 27 مهر 1391 ساعت 01:18 ق.ظ

ایشالله بخرین شاید هم زودتر :)

دستور مرغ سمیر رو من پختم خوب شد خیلی به نظرم

مرسی دوستم

آستاره پنج‌شنبه 27 مهر 1391 ساعت 08:11 ب.ظ http://www.astare.blogfa.com

عزیرم حالا نمی شد این رو نذاری که اون جمله باورم بشه؟؟!!

آزاده جمعه 28 مهر 1391 ساعت 12:11 ب.ظ

عزیز دلمممم برا منم پسن گذاشتی؟؟
فدات شم الهی
دیشب گوشیم جا مونده بود خونه رفته بودیم بیرون اومدم دیدم ادرس وبت رو برام فرستادی. از دیشب پای سیستمم و همه پست هاتو خوندم. دلم خیلی برات تنگ شده
یاهو اینا نصب کن بیا که دلم لک زده برا دیدنت
آبجی گل خودمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد