ساعت 14 رسیدم خونه هوس قلیه ماهی کردم ، طبق معمول دقیق یادم نبود از چه موادی باید استفاده بشه سریع به مامانم زنگ زدم پرسیدم درست کردم

روی هم رفته در عرض 30 دقیقه ، ظرفای دیشبم رو شستم، برنجم رو پختم و قلیه ماهیم آماده شد و کلاً خیلی حال کردم بخاطر سریع بودنم و خوب شدنش


قبلاً یعنی دوره مجردی ، اتاقم رو که میخواستم تمیز کنم یه روز طول می کشید که وسیله ها کمد رو میریختم بیرون دقیقا 2-3 هم طول می کشید که دوباره جمع و جورشون کنم اصلاً هم با بر ملا کردن این راز افتخار نمی کنم..


*

میگه اگه تو این ماه 1 میلیون کار کردی می برمت خونه بابات


*

بچه ها جریان 21 دسامبر ، پیش بینی ماهایا و... شنیدید دیگه، من شدیداً دلم میخواست تو اون روز پیش مامان و بابام باشم اما الان که تاریخ رو دوباره چک کردم میشه 1 دی (جمعه) که اصلاً امکان پذیر نیست 


*

صبح پرهام قبل از اینکه بره سرکار صدام میزنه میگه برات نون قاضی گرفتم میذارم رو میز توالت...با تشکر ، گفتن بوس یادت نره باز میخوابم...

صبح میام دفتر با ولع لقمه ای که پرهام زحمت تهیه اش رو کشیده گاز می دم با اولین گاز قیافه شادم آویزون میشه...

پنیر با رطب ( خرمای نرسیده که من عاشقشم ) قاطی کرده یعنی یه چیز شور با یه چیز شیرین ، مجبوری به دلیل صبحونه نخوردن تا تهش رو خوردم آخراش مزه دار شد واسم امتحان کنید

*

زود شب بشه من برم خونه سریال کره ای ببینم


دوستتون دارم

نظرات 4 + ارسال نظر
مهرگل یکشنبه 12 آذر 1391 ساعت 07:04 ب.ظ

خوبه که فرز شدی!
به شوورت بگو میام میزنم لهش میکنم ها! هر وقت دلت خواست پاشو برو شهرتون!
خوشمزه س که طعم شور و شیرین!
باز دستش درد نکنه که به فکرته! گاهی وقتی نا امید میشم ازش ولی خب نه انگار میشه بهش امیدی داشت

مهرگل تازه کجاشو دیدی دیشب شام هم پخت....تو خونه خداییش خیلی کمکم می کنه تا میگم خسته ام خودش شروع می کنه به کار کردن پذیرایی کردن ازم...

1میلیونم شوخی کرد مثلاً وگرنه موقعیتش جور بشه می برم

[ بدون نام ] دوشنبه 13 آذر 1391 ساعت 08:39 ق.ظ http://1002shab.blogfa.com/

خدایش شوخی های بی مزه ای دارند این آقایون. یعنی چی آخه که اگه تو این ماه 1 میلیون کار کردی می برمت خونه بابات !!
باورکن از نظر خودشون این حرف خیلی بامزه است و از نظر ماها اعصاب خوردکن ترین حرف ممکنه

دقیقاً مفتخر میشن با حرفاشون....

نارنجدونه دوشنبه 13 آذر 1391 ساعت 04:29 ب.ظ

من که فک نمیکنم چیزی شه اینا بازم ضایع میشن
بابا اکتیو بابا سرعت بابا سرعت اسب بخار

وای چه ضد حالی !!!!
مگه خرمای خیلی رسیده رو بهش نمیگن رطب آخه روی خرمای بم جعبه ای نوشته رطب مضافتی
بعد توش خرمای سیاه خیلی رسیده است!!!!

هویج خانم پنج‌شنبه 16 آذر 1391 ساعت 08:46 ق.ظ http://aminzahra.blogfa.com

یه میلیون تو یه ماه زیاده؟

من که دوست دارم رو همه چی نمک بریزم و شور بخورم خیلی حال میده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد