خودم رو دوس دارم


- امروز بعد از مدت ها حس خودشیفتگی قبلیم رو بدست اوردم


- دیروز بعد از مدت ها ، دوستم نجمه رو تو دفتر گذاشتم رفتم آرایشگاه ، موهام رو یه ذره کوتاه کردم و از نامرتبی صورت بیرون اومدم...


- فردا قراره بریم خونه خواهر شوهر بزرگه، با اینکه خوش میگذره ولی دیشب به پرهام گفتم قبلش خبر بده که مثل سری قبل استقبال اونجوری نشه که من واقعاً ناراحت می شم...


- دیشب بعد از 1 هفته که دلم ماکارونی میخواست وقت کردم بپزم و عالی شد...عکسش رو نمیذارم که دلتون نخواد ( موادش فقط سیب زمینی +سویا+مرغ بود) با سالاد شیرازی


نظرات 1 + ارسال نظر
هویج خانم پنج‌شنبه 16 آذر 1391 ساعت 11:19 ق.ظ http://aminzahra.blogfa.com

محدثه حالا که سیبیلاتو زدی تعادلت بهم نخوره یه موقع
قربونت برم خودشیفته ی خودمیی

همون که یه تشت آب خالی کرد تو خورشتش چون شما سرزده رفته بودید؟؟؟ خوش گذشت واقعا ؟

مرغ سویا یه گاو هم مینداختی توش حالا عکسشو بزار خسیس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد