شاید وجود داشته باشه


- بی دلیل  اشکات سرازیر میشن، بی توجه به اینکه تو محل کارت هستی...


شاید دلیل دار باشه این اشک ریختن ...


- ناهار خونه مامان پرهام بودیم و طبق همیشه یک کلمه با من حرف نزد مخاطب تموم حرفهاش پرهام بود و من واقعاً حتی با تموم سعی به بی خیالی ور رفتن با موبایل باز هم مهم بود که منم حساب بشم...


- گاهی آرزو می کنم چند تا از خودم وجود داشت یکی که با خیال راحت می موند خونه هم استراحت می کرد هم کارای خونه رو انجام میداد هم سریال کره ای می دید

- دومیش هم اینجا کار می کرد

- و اگه میشه چندتای دیگه هم ساخته می شد پستای دیگه بهشون می دادم، حتی تصور چند تا من بودن هم لبخند رو لبم میاره...


-...


نظرات 7 + ارسال نظر
هویج خانم پنج‌شنبه 16 آذر 1391 ساعت 08:30 ب.ظ http://aminzahra.blogfa.com

ای بابا
پرتو از دست رفتی
می بینم که دچار اختلالات شخصیتی شدی
یعنی که چی چند تا از خودم

اینطوری نمیشه من باید بیام خودم درمونت کنم

ترمه شنبه 18 آذر 1391 ساعت 12:34 ق.ظ http://chatresefeid.blogfa.com/

بی توجه بودن سخته آبجی اما بدون ک با هر کدوم از این ناراحتی ها وجود ارزشمند خودت هست که مکدر میشه و ناراحتی به خودت ضربه می زنه
دلت ارزشش بیشتر از اینهاست نذار غصه بخوره

نارنجدونه شنبه 18 آذر 1391 ساعت 08:31 ق.ظ

چه تفکر جالبی چند تا از تو !!!!

چقدر من این روزا چند تا از خودم نیاز دارم

نارنجدونه شنبه 18 آذر 1391 ساعت 08:36 ق.ظ

محدثه راستی شما کردستان بودید نه؟
بانه بهتون نزدیکه؟
هوا چطوره؟ این روزا؟ برفیه؟
خبر داری اونجا ماکرو فر چند در میاد؟ مثلا سولار دوم الجی فقط نوری باشه نه اشعه :؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هومممم

آستاره پنج‌شنبه 23 آذر 1391 ساعت 09:51 ق.ظ http://astare.blogfa.com

سلام پرتو جونم.. خوبی؟ عزیزم سرت خیلی شلوغه ها ... چند تا پست آخرت رو خوندم... این مادر شوهر رو من نمیدونم باید چیکار کنی وافعا!!!!!!!!!!!
یک میلیون دربیاری می برمت خونه بابات!!!!!!!!!!!

فریده چوبچیان شنبه 25 آذر 1391 ساعت 12:47 ق.ظ http://atr-e-shemshad.blogfa.com

سلام

من بروی آفتابم
می برم در ساحت دریا نظاره
و همه دنیا خراب و خرد از یاد است .


همواره باشی

SUSAN دوشنبه 27 آذر 1391 ساعت 09:59 ق.ظ

و باز هم حرف قبلیم رو که یه برام گفته بودم تکرار میکنم که کار کن ولی نه در حد ماکزیمم توانت!
زن ذاتا بخاطر حساس بودن، بارداری ، بچه داری و ... زودتر از مرد شکسته میشه با کار زیاد خودت رو زودتر از طبیعتت شکسته نکن فکر نکنم که هیچ مردی قدردان این مورد باشه تازه طلبکار هم میشن
تو بیشتر خانومیت رو بچسب
لطف های اوایل ازدواج از دید همسر بعد از مدتی تبدیل میشه به وظیفه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد