ماکارونی بد

 بعضی روزا حس انجام هیچ کاری رو نداری هرچی مشتری تایپ میاد رو نا امید می کنی میگی وقت نداری انجام بدی...

در عوضش میشینی بازی میکنی، می چرخی تو سایتای مختلف سعی می کنی خوش باشی


-  دیشب با 1000 ملایمت با حوصله تموم ماکارونی که غذای مورد علاقمه رو پختم ( طبق معمول از مرغ + سویا استفاده کردم) زیاد هم درست کردم برای امروز بمونه

چشمتون روز بد نبینه به زور دیشب دو سه تا قاشق خوردم اونم با زور ماست و سالادی که روش ریختم...

وسط ریختن روغن حواسم نبوده روغن پخت و پز ریخته بودم تو ماکارونی و من از بوی هرچی روغنه متنفرم ....درنتیجه  غذایی که این همه باعشق پختم رو باید بریزم بیرون :(


-  مادرشوهری به شدت خوب شده این خوب شدنم من مدیون همسایه هایی هستم که جدیداً باهاش در ارتباط هستن...


- من کم کم برم تعطیل کنم تا موندگار نشدم


- دوستتون دارممم

نظرات 3 + ارسال نظر
آیدا سه‌شنبه 5 دی 1391 ساعت 11:19 ب.ظ http://1002shab.blogfa.com/

بعضی روزا خیلی بدن

شیما پنج‌شنبه 7 دی 1391 ساعت 04:06 ب.ظ http://shimafarid.blogfa.com/

سلام
امیدوارم منو یادت نرفته باشه
من برگشتم و خوشحال میشم سری بهم بزنی

نارنجدونه جمعه 8 دی 1391 ساعت 01:45 ب.ظ

مگه روغن سرخ کردنی میریزی تو ماکارونی پخت و پز باید ریخت دیگه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد