صبح عالی

 

یه روز عالی شروع میشه: 

زمانیکه : 

دیروز عصر 2 تا دوستات صرفاً به این دلیل که تو آش کشک دوست داری یه قابلمه بزرگ درست می کنن و برای اولین بار میان خونت و تو اونقدر باهاشون راحتی که بدون هیچ تشریفاتی قابلمه رو وسط سفره می ذاری هر کسی برای خودش آش می ریزه بعد نون و پنیر و.... 

 

زمانیکه: 

 وقت دم دمای صبح از خواب بیدار میشی مردت آرومت می کنه بهت می گه خیلی دوستت داره... 

 

زمانیکه: 

صبح از خواب بیدار می شی ببینی مردت واست یه صبحونه عالی درست کرده و نون ساندویچی پنیر و گردویی + شیر کاکائو + چایی نبات 

و من الان پر از آرامشم...  

+ دیشب به مادر پرهام گفتیم والبته تاکید کردیم به کسی نگه چون معلوم نیست ، با شنیدن این خبر بدون هیچ اظهار خوشحالی فقط گفت به سلامتی...خونه برگشتیم عصبانی بودم چون اولین نوه پسریش بود  اما به این نتیجه رسیدم دیگران مهم نیست خودم فقط مهمم که وجود این بچه رو تمام عمرم آرزو می کردم و با تموم وجودم دوستش دارم... 

 

دوستتون دارم ...ممنونم بخاطر بودنتون و تبریکاتون...

نظرات 2 + ارسال نظر
Dr. K پنج‌شنبه 5 بهمن 1391 ساعت 02:06 ب.ظ http://dr-k.blogfa.com

مبارکه عزیزم
انشالله که مثبته مثبته

sara جمعه 6 بهمن 1391 ساعت 10:09 ب.ظ

vay azizam, nemi2ni cheghad khoshhalam az khoshhalit...
tabrik

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد