استراحت

پنج شنبه شنیدم ممکنه تسترها اشتباه کنند یه مدل دیگه گرفتم امتحان کردم جواب همونی بود که گرفتم...


- پرهام عملاً منتظره من یه حرف بزنم تا انجام بده این چندروزم تمیز کاری و ظرف شستن همه با اون بوده


- مامانم به بقیه خانواده امم گفته همه خوشحال شدن...


- به شدت دلم می خواست اواسط بهمن شهرمون باشم که مامان می گه ممکنه خطرناک باشه 12 ساعت تو اتوبوس باشی....

نظرات 4 + ارسال نظر
مهرگل شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 09:27 ق.ظ

اتفاقا من میخواستم بهت بگم فعلا بیخیال مسافرت شو،
تو سه ماه اول خطر زیاده، حواست باشه
هنوز باورم نمیشه داری مامان میشی

susan شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 02:28 ب.ظ

باز هم تبریک
از چند ساعت پیش که فهمیدم هی یادم می افته ذوق میکنم
اگه پسر باشه دوست میشه با پسر من
دختر باشه من از الان اولین خواستگارش میشم و رسما از تو دلی ت برای تو دلیم خواستگاری میکنم

سه ماه اول و سه ماه آخر واسه مسافرت اصلا خوب نیست
من صبر کردم ماه 4 شدم بعد رفتم پیش مامانم اینا
انشالله اونا میان پیشت

ترمه شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 05:52 ب.ظ http://chatresefeid.blogfa.com/

تبریک آبجی :)

خانم هویج شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 06:03 ب.ظ http://www.aminzahra.blogfa.com

عزیزم این تست ها 99% جوابشون درست ِ لازم نبود باز بری تست بدی
الهی صبحات همیشه عالی باشه :*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد