چیزی به اسم دلخوری

از دیروز عصر تا حالا پرهام دلخوره از دستم یعنی به نوعی قهره که بهش گفتم از ترس اینکه نخوام برگردم از اینکه دلخورم تو این مدت مامانت یه بار بهم زنگ نزده....


همیشه برعکسه بجای اینکه آرومم کنه بهم بگه چقدر به بودنم نیاز داره تا این خشم و کینه تبدیل به آرامش بشه برعکس عمل می کنه

دیروز عصر تهدیدم کرد گفت 4 روز فرستادمت اونجا کاری نکن سال به سا ل نذارم رنگ شهرتون رو ببینی و من چه دلخور شدم.....

بهش گفتم اگه برگشتم باید منو هفتگی ببری بیرون دیگه تحمل خونه موندن ندارم....

*

حقیقت اینه ما یک سال و نیم ازدواج کردیم و تنها بیرون رفتنمون خونه آجیش رفتن بود یه شهر دیگه یا غذا می گرفتیم می اوردیم خونه

پرهام ازسینما+ پارک و هرچی که مربوط به خوش گذروندن بیرون باشه بدش میاد و این اشتباهه محضه...


*

خوب فعلا که آقا قهرن و من اصلا تمایلی به پیش قدم شدن ندارم مسیجم زدم بهش گفتم من وقتی ناراحتم از ترسام و دلخوریام حرف می زنم تو با این کارت من رو از خودت دور تر می کنی( عادت داره بی محلی کنه لجبازی)


*

نقطه پر رنگ دیروز این بود که ساعت 4 رفتیم جشن فی+تی+له+ای با تموم بی امکاناتی لذت بردیم...

بعد از خونم خونه دوستم بودم بعدتر دوستم منو رسوند خونه تا ساعت 12 پیشم بود...اما با بین همه اون لحظه ها تموم وجودم پر از دلخوری بود چون پرهام رو میخواستم

نظرات 2 + ارسال نظر
ازاده سه‌شنبه 15 اسفند 1391 ساعت 06:32 ب.ظ

عزیز دل من
سلام
هر روز میام و میخونم اما نمیدونم چی بگم
گفای خونه ی بابا اینا هستی و بسیار خوشحال شدم
منم خونه بابام بودم با این تقاوت که با بابام مشکل دارم و همیشه دعوا میکنم باهاش و محسن ارومم میکنه
مسافرت زهرمارم میشه
امیدوارم همیشه شاد باشی . خیلی زودرنجی ابجی
زنگ نزد بگو به درک. تو هم نزن. هرجور هست اونجور باش. به خودت انرژی بده

زیتون چهارشنبه 23 اسفند 1391 ساعت 10:13 ق.ظ http://zatun2002.persianblog.ir/

سعی کن بطورعلمی باهاش بحث کنی نه اینطوری
کسی که متحرک است فراموش نمیشه بیرون رفتن تحرک است ارایش زن تحرک است مردی که باهمسرش میره بیرون متحرک است هیچ موقع فراموش نمیشه افسرده نمیشه غلبه اش برفشارروانی بیشترمیشه مهارتش بالا میره و...
چطورجزوه مانع یادگیری میشه ؟!اما کلمه یا سوال راروی یک کارت بنویسی پشت ان معنی یا پاسخ را زود یادمیگریم ؟زندگی هم باید متحرک باشد بخصوص دراین دنیای پرسروصدا
سعی کن واکنش کلامی ات کمترباشد بدنت زبانت باشد رقص داشته باش تحرک داشته باش وارایش داشته باش برهنه باش بعدبگوفلان وبهمان ...مرددیداری است با برهنه بودن خانمش پاسخ مثبت میده به خواسته هایش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد