روزمرگی


- دو سه روزی بود داشتم یکی از سریالای کمدی رو دانلود می کردم، که دیروز دوستم اومد با ذوق گفت من تموم فصلای این سریال رو دارم قرار شد چهارشنبه واسم بیاره...


- دیروز ظهر با تموم خستگی ناشی از اومدن به سرکار بعد از یه مدت طولانی، خونه رو با پرهام تمیز کردیم البته اتاق خواب هنوز مونده...


- یه کتاب شروع کردم به خوندن  داستانش جالبه "اگر چه اجبار بود"


- یه خورده چاق شدم یعنی سایز مانتوهام هم عوض شده به خودم قول داده بودم به محضی که پام برسه به این شهر برم اروبیک ....

ولی هوا سرده تنبلیم می شه باید یه فکری واسه اضافه وزنی که فقط نقطه های خاصی از بدن رو پوشونده کنم...



نظرات 3 + ارسال نظر
آمارین سه‌شنبه 20 فروردین 1392 ساعت 12:04 ب.ظ http://amarin.blogfa.com

ای کاش میشد یه کم از حجم این چربیها کم کرد. منم اگه معدم کوچیک میشد هیچ جای بدم مشکلی نداشت. یعنی ده کیلو اضافه وزنم توی معدمه:(

ترمه سه‌شنبه 20 فروردین 1392 ساعت 03:31 ب.ظ http://ohohketab.blogfa.com/

سلام آبجی
خوشحالم که عید بهت خوش گذشته
و ایشالله سالی پر خنده تر پیش رو داشته باشی
خیلی مواظب خودت باش

ازاده سه‌شنبه 20 فروردین 1392 ساعت 10:40 ب.ظ

سلام ابجی
شمارتو گم کردم تو گوشیم پاک شده
شنیدم زلزله شده خورموج
نگرانم به شدت
همگی حالتون خوبه؟ مامان اینا خوبن؟؟ تو رو خدا زود جواب بده
زود زود سر میزنم منتظر جوابتم و نگران

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد